صفحه اصلی > اخبار و اخبار خارجی : بیت‌کوین در آستانه 40,000 دلار

بیت‌کوین در آستانه 40,000 دلار

با افزایش چشمگیر 1.50٪ در طول روز گذشته و رسیدن به 39,390 دلار، بیت‌کوین به طور قابل توجهی رشد کرده و جامعه رمزارز در انتظار نتایج آن است. این رشد قابل توجه، بخشی از رشد کلی در سرمایه بازار رمزارزها است که در حال حاضر از میزان 1.5 تریلیون دلار عبور کرده است.

تمرکز بیت‌کوین در حال حاضر بر روی دستاورد بعدی آن است، یعنی شکستن مقاومت قدرتمند 40,000 دلار. پیش‌بینی‌ها در حال بحث و بررسی هستند و برخی از علاقه‌مندان بازار، مانند آرتور هیز، با امیدواری منتظر رونق بیشتری در ماه دسامبر هستند.

همزمان، کارشناسان مالی مانند جنی جانسون از فرانکلین تمپلتون در حوزه سرمایه‌گذاری در رمزارزها و بررسی یکپارچه‌سازی فناوری زنجیره‌بلاک در حال بررسی عمیق‌تر سرمایه‌گذاری در این حوزه هستند و پیشرفت ETF بیتکوین را به دقت مورد نظر قرار می‌دهند.

سوالی که در ذهن همه مطرح است، آیا بیت‌کوین می‌تواند این روند را حفظ کند و در این هفته به بیش از 50,000 دلار برسد یا خیر؟

⚠️هشدار: تحلیل‌های ارائه شده توسط دیفایر پیشنهاد سرمایه گذاری نیست؛ لذا برای انجام خرید و فروش، حتما شخصا بازار را مورد تحلیل قرار دهید چرا که مسئولیت سود یا ضرر خرید و فروش رمزارزها با خود شماست.

 

 

مهرسا توتونی

پست های مرتبط

بعد از اتریوم نوبت ETF سولانا است؟

فرانکلین تمپلتون در پی موفقیت ETF اتریوم خود، در نظر دارد ETF…

۴ مرداد ۱۴۰۳

گام بزرگ بیت‌کوین برای تبدیل به پلتفرمی برای اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز

بیت‌کوین او اس (BitcoinOS) موفق شد اولین اثبات دانش صفر (ZK) را…

۴ مرداد ۱۴۰۳

ETFهای اتریوم پس از استقبال اولیه، با خروج سرمایه ۱۳۳ میلیون دلاری مواجه شدند

صندوق قابل معامله در بورس ETFهای اسپات اتریوم در ایالات متحده که…

۴ مرداد ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید