صفحه اصلی > اخبار و اخبار خارجی : لایحه دفاعی ایالات متحده در سال ۲۰۲۴، مقررات ارزهای دیجیتال را حذف کرد

لایحه دفاعی ایالات متحده در سال ۲۰۲۴، مقررات ارزهای دیجیتال را حذف کرد

لایحه

لایحه دفاعی ایالات متحده  (NDAA) لایحه‌ای است که هر سال توسط کنگره برای تصویب بودجه و تعیین سیاست‌های مربوط به ارتش ایالات متحده و برنامه‌های دفاعی آن تصویب می‌شود، لایحه دفاعی از جمله لایحه‌های مهمی است که به طور منظم هر سال به قانون تبدیل می‌شود و سطح هزینه‌ها و اولویت‌های مدیریتی را در تمام شاخه‌های نیروهای مسلح و آژانس‌های وزارت دفاع تعیین می‌کند.

به گزارش کریپتواسلیت قانونگذاران قسمت مربوط به رمز ارزها را از لایحه بودجه دفاع ملی سال ۲۰۲۴حذف کردند تا این لایحه به تصویب نهایی برسد. این لایحه با حذف مقررات رمز ارزی، مسیر خود را برای تصویب هموار کرده است اما هنوز مقررات خاصی برای ارزهای دیجیتال در نظر گرفته نشده است. 

این لایحه همچنان بر اولویت‌های اصلی نظامی مانند افزایش حقوق سربازان، ارتقای تسلیحات، تمدید نظارت داخلی، پروژه‌های نیمه‌رسانا، برنامه‌های ساخت کشتی نیروی دریایی و سایر مقررات دفاعی متمرکز شده است.

فهیمه قائمی

مهندسی صنایع خوندم اما عاشق کامیپوترم. از سال ۲۰۲۱ با دنیای رمزارزها آشنا شدم و این آغازی برای سفر هیجان‌انگیز من در این حوزه بود. علاقه من به رمزارزها فقط مربوط به سرمایه‌گذاری نیست و مشتاقم نحوه عملکرد این فناوری‌های نوظهور را درک کنم چرا که معتقدم رمزارزها پتانسیل متحول کردن بسیاری از جنبه‌های زندگی ما را در آینده دارند.
پست های مرتبط

بیت‌کوین به بالای ۶۸،۰۰۰ دلار رسید؛ سخنرانی ترامپ در راه است

دونالد ترامپ قرار است در کنفرانس بیت‌کوین در نشویل سخنرانی کند، که…

۶ مرداد ۱۴۰۳

بعد از اتریوم نوبت ETF سولانا است؟

فرانکلین تمپلتون در پی موفقیت ETF اتریوم خود، در نظر دارد ETF…

۴ مرداد ۱۴۰۳

گام بزرگ بیت‌کوین برای تبدیل به پلتفرمی برای اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز

بیت‌کوین او اس (BitcoinOS) موفق شد اولین اثبات دانش صفر (ZK) را…

۴ مرداد ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید