صفحه اصلی > اخبار و اخبار خارجی : توکن NOLA با افزایش ۹۰۰٪، احتمالاً در ژانویه به یک ای‌تی‌اف کریپتوی کمتر شناخته شده به اوج خواهد رسید

توکن NOLA با افزایش ۹۰۰٪، احتمالاً در ژانویه به یک ای‌تی‌اف کریپتوی کمتر شناخته شده به اوج خواهد رسید

توکن NOLA به عنوان آخرین میم‌کوینی که بعد از افزایش بیش از ۹۰۰٪ در طول ۲۴ ساعت ظاهر شده، مورد توجه قرار گرفت.

در چند ماه اخیر، توکن‌های مبادله شده در DEX با عملکا فعال شدن بازار ارزهای میم‌کوین و کاهش سریع قیمرد شگفت‌انگیز و با جلب توجه فراوان، از جمله APX، SAMBO Bot، BabyGROK، TIME، 4096 و IO، رونق یافته‌اند.

توکن NOLA با سرمایه‌گذاری ۷ میلیون دلاری و با استفاده از علاقه‌مندی‌های جالب جامعه درباره گربه‌ای که متعلق به استیون گلدفدر، بنیانگذار آربیتروم است، افزایش قیمت را تجربه کرده است.

تحلیل قیمت NOLA: آیا NOLA قصد دارد پس از افزایش جذاب بیش از ۹۰۰٪، رالی خود را ادامه دهد؟

در لحظه نگارش این متن، قیمت NOLA در بازار با قیمت ۰.۰۰۵۸۴۸ دلار در حال معامله است که نماینده یک تغییر ۲۴ ساعته +۶۷۳٪ است.
این اتفاق پس از ۴۸ ساعت اولیهٔ شروع ترید برای این ارز رخ داد که در آن رشد و پایداری حدود +۲,۵۰۰٪ بین ۱۵ و ۱۷ دسامبر دیده می‌شود.

 

اما هیچ رشدی برای همیشه ادامه نمی‌یابد و صبح امروز شاهد کاهش جزئی (-۴۰٪) هستیم، زیرا سرمایه‌گذاران اولیه سود خود را به دست آورده‌اند. نمی‌توانیم با قطعیت پیش بینی کنیم که آینده‌ای روشن و قطعی برای NOLA Token وجود دارد. بازار ارزهای دیجیتال بسیار ناپایدار است و قیمت‌ها ممکن است به طور قابل توجهی تغییر کنند.

⚠️هشدار: تحلیل‌های ارائه شده توسط دیفایر پیشنهاد سرمایه گذاری نیست؛ لذا برای انجام خرید و فروش، حتما شخصا بازار را مورد تحلیل قرار دهید چرا که مسئولیت سود یا ضرر خرید و فروش رمزارزها با خود شماست.

 

 

 

مهرسا توتونی

پست های مرتبط

بیت‌کوین به بالای ۶۸،۰۰۰ دلار رسید؛ سخنرانی ترامپ در راه است

دونالد ترامپ قرار است در کنفرانس بیت‌کوین در نشویل سخنرانی کند، که…

۶ مرداد ۱۴۰۳

بعد از اتریوم نوبت ETF سولانا است؟

فرانکلین تمپلتون در پی موفقیت ETF اتریوم خود، در نظر دارد ETF…

۴ مرداد ۱۴۰۳

گام بزرگ بیت‌کوین برای تبدیل به پلتفرمی برای اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز

بیت‌کوین او اس (BitcoinOS) موفق شد اولین اثبات دانش صفر (ZK) را…

۴ مرداد ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید