صفحه اصلی > اخبار و اخبار خارجی : اتریوم تا پایان سال به 10 هزار دلار می رسد؟

اتریوم تا پایان سال به 10 هزار دلار می رسد؟

یکی از تحلیلگران برجسته، مایکل ون د پوپ، با بیش از 700 هزار دنبال کننده در توییتر، معتقد است که اتریوم در حال رسیدن به سطح حمایتی قوی تری است و معتقد است اتریوم در حال حاضر در حال گذراندن آخرین مرحله اصلاح قیمت است. وی همچنین می‌گوید:

«روزهای خوب چند هفته دیگر فرا می رسد»

Image

در زمان نگارش این خبر، اتریوم با قیمت ۳۱۰۰ دلار معامله می شود که نسبت به ۲۴ ساعت گذشته حدود ۴.۶ درصد افزایش یافته است. عملکرد اتریوم در مقایسه با بیت‌کوین، کمی پررنگ‌تر است. بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۱.۴ درصد افزایش یافته است، در حالی که بیت‌کوین در طول ۳۰ روز گذشته ۹.۵ درصد افزایش داشته که از ۴.۳ درصد افزایش اترویم بیشتر است.

با این حال، تحلیلگر دیگری به نام کریپتو یودا، پیش بینی جسورانه تری ارائه کرده و بر این باور است که اتریوم تا پایان سال از مرز 10 هزار دلار عبور خواهد کرد.

Image

تحلیلگر دیگری به نام علی مارتینز نیز اخیراً به سیگنال خرید در نمودار روزانه اتریوم اشاره کرده و گفته است که این ارز دیجیتال ممکن است شاهد «افزایش یک تا چهار کندل» در نمودار روزانه خود باشد.

⚠️هشدار: تحلیل‌های ارائه شده توسط دیفایر پیشنهاد سرمایه‌گذاری نیست؛ لذا برای انجام خرید و فروش، حتما شخصا بازار را مورد تحلیل قرار دهید چرا که مسئولیت سود یا ضرر خرید و فروش رمزارزها با خود شماست.

محمدمهدی کشاورز

پست های مرتبط

بعد از اتریوم نوبت ETF سولانا است؟

فرانکلین تمپلتون در پی موفقیت ETF اتریوم خود، در نظر دارد ETF…

۴ مرداد ۱۴۰۳

گام بزرگ بیت‌کوین برای تبدیل به پلتفرمی برای اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز

بیت‌کوین او اس (BitcoinOS) موفق شد اولین اثبات دانش صفر (ZK) را…

۴ مرداد ۱۴۰۳

ETFهای اتریوم پس از استقبال اولیه، با خروج سرمایه ۱۳۳ میلیون دلاری مواجه شدند

صندوق قابل معامله در بورس ETFهای اسپات اتریوم در ایالات متحده که…

۴ مرداد ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید