صفحه اصلی > اخبار و اخبار خارجی : نات‌کوین لیست شد!

نات‌کوین لیست شد!

سرانجام پس از ماه‌ها انتظار، نات‌کوین در تاریخ ۲۷ اردیبهشت، ساعت ۱۵:۳۰ به وقت ایران در صرافی‌های binance.com ،okx.com و bybit.com لیست شد. این اتفاق، نقطه عطفی برای این رمزارز جدید به شمار می‌رود و می‌تواند به افزایش نقدینگی، شفافیت بیشتر بازار و جذب سرمایه‌گذاران جدید کمک کند.

بر اساس داده‌های کوین مارکت کپ، قیمت نات‌کوین در لحظه لیست شدن ۰.۰۰۹ دلار بود. این قیمت با استقبال اولیه‌ی خوبی از سوی معامله‌گران مواجه شد و نات‌کوین در عرض چند دقیقه رشدی چشمگیر را تجربه کرد. قیمت این رمزارز در مقطعی به ۰.۰۲۷ دلار نیز رسید، اما نتوانست در این سطح باقی بماند و به محدوده ۰.۰۰۹ دلار بازگشت.

هنوز برای پیش‌بینی قیمت نات‌کوین در بلندمدت زود است. با این حال، لیست شدن این ارز دیجیتال در صرافی‌های معتبر می‌تواند به ثبات بیشتر قیمت و افزایش حجم معاملات آن کمک کند و می‌توان منتظر اتفاقات خوبی برای این پروژه و اکوسیستم TON باشیم.

⚠️هشدار: تحلیل‌های ارائه شده توسط دیفایر پیشنهاد سرمایه‌گذاری نیست؛ لذا برای انجام خرید و فروش، حتما شخصا بازار را مورد تحلیل قرار دهید چرا که مسئولیت سود یا ضرر خرید و فروش رمزارزها با خود شماست.

محمدمهدی کشاورز

از اواخر سال ۲۰۱۹ با بازارهای مالی آشنا شدم و خیلی زود متوجه شدم که به دنیای بلاک‌چین علاقه‌مندم. پس‌زمینه تحصیلی و تجربیاتم در حوزه کامپیوتر باعث شد به سمت توسعه قراردادهای هوشمند کشیده شوم. اما در این مسیر، نوشتن درباره این حوزه نیز یکی از علاقه‌های بزرگم شد. حل مسئله، غیرمتمرکزسازی، خلق کردن، برنامه نویسی، نوشتن و قهوه، همه و همه جدانشدنی‌های زندگی‌ام هستند.
پست های مرتبط

مومنت اسپرت: انقلابی در هواداری دیجیتال با تکیه بر بلاکچین

با گسترش تکنولوژی بلاکچین در حوزه‌های مختلف، دنیای ورزش نیز از این…

افزایش کمک‌های رمزارزی به کمپین دونالد ترامپ به ۷.۵ میلیون دلار رسید

کمیته اقدام سیاسی که از نامزدی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴…

۲۵ مهر ۱۴۰۳

افزایش شانس پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ به دلیل حمایت از رمزارزها

شانس دونالد ترامپ برای پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا به دلیل…

۲۵ مهر ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید