صفحه اصلی > اخبار و اخبار خارجی : Bitwise: علاقه به بیت‌کوین در میان شرکت‌های بزرگ رو به افزایش است

Bitwise: علاقه به بیت‌کوین در میان شرکت‌های بزرگ رو به افزایش است

bitwise-etf-bitcoin

مدیر شرکت مدیریت دارایی دیجیتال (Bitwise) پیش‌بینی می‌کند مؤسسات مالی بزرگ تا پایان ماه ژوئن (خرداد) سال جاری، اقدام به خرید گسترده صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت‌کوین (ای‌تی‌اف) خواهند کرد.

این در حالی است که صندوق‌های مذکور از زمان عرضه در ژانویه (دی) گذشته، با استقبال زیاد سرمایه‌گذاران مواجه شده‌اند و تاکنون بیش از ۷.۵ میلیارد دلار سرمایه جذب کرده‌اند.

بر اساس این گزارش، مؤسسات بزرگی همچون شرکت‌ها، کارگزاری‌های مهم و مشاوران سرمایه‌گذاری نهادی در حال بررسی جدی ورود به بازار بیت‌کوین از طریق صندوق‌های قابل معامله در بورس هستند.

تحلیلگران بر این باورند که ورود این مؤسسات به بازار ای‌تی‌اف‌های بیت‌کوین، باعث افزایش بیش از ۵۰ درصدی قیمت بیت‌کوین از ابتدای سال جاری شده است.

 منبع: coinmarketcap.com

اخبار مرتبط: نظرات متفاوت تحلیلگران درباره آینده بیت‌کوین 

⚠️هشدار: تحلیل‌های ارائه شده توسط دیفایر پیشنهاد سرمایه‌گذاری نیست؛ لذا برای انجام خرید و فروش، حتما شخصا بازار را مورد تحلیل قرار دهید چرا که مسئولیت سود یا ضرر خرید و فروش رمزارزها با خود شماست.

فهیمه قائمی

مهندسی صنایع خوندم اما عاشق کامیپوترم. از سال ۲۰۲۱ با دنیای رمزارزها آشنا شدم و این آغازی برای سفر هیجان‌انگیز من در این حوزه بود. علاقه من به رمزارزها فقط مربوط به سرمایه‌گذاری نیست و مشتاقم نحوه عملکرد این فناوری‌های نوظهور را درک کنم چرا که معتقدم رمزارزها پتانسیل متحول کردن بسیاری از جنبه‌های زندگی ما را در آینده دارند.
پست های مرتبط

پالیگان فرایند مهاجرت از توکن MATIC به POL را آغاز کرد

شبکه پالیگان فرایند تبدیل توکن‌های MATIC به POL را با هدف بهبود…

۱۴ شهریور ۱۴۰۳

مدیرعامل بایننس خواستار آزادی فوری مدیر اجرایی به دلیل بحران سلامتی شد

مدیرعامل بایننس، ریچارد تنگ، درخواست آزادی فوری مدیر اجرایی، تیگران گامباریان، را…

۱۴ شهریور ۱۴۰۳

قیمت تون‌کوین ۹۰ درصد ریزش کرد؟ اصل ماجرا چیست؟

امروز کاربران سایت CoinMarketCap با یک اختلال در نمایش قیمت رمزارز تون‌کوین…

۱۳ شهریور ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید