صفحه اصلی > اخبار و اخبار خارجی : در 24ساعت گذشته ۵۰ میلیون دلار در بایننس لکویید شد

در 24ساعت گذشته ۵۰ میلیون دلار در بایننس لکویید شد

بایننس

در حالی که بیت‌کوین برای بازپس گیری سطح قیمت ۳۵۰۰۰ دلار تلاش می‌کند،حجم زیادی از معاملات لکویید شدند و در ۲۴ ساعت گذشته کل بازار ارزهای دیجیتال شاهد تقریباً ۱۱۴ معامله لکویید شده بود که نزدیک به نیمی از این معاملات در بایننس اتفاق افتاد.

طبق گزارشی که ساعتی پیش کریپتواسلیت منتشر کرد، بیت‌کوین با بیش از ۳۰ میلیون دلار لکوییدی بیشترین ضربه را از این اتفاق خورد که نشان‌دهنده واکنش قوی بازار به نوسانات قیمت است.

در  تاریخ ۵ نوامبرحجم معاملات اهرم‌دار به شدت افزایش یافته، یعنی افراد بسیاری این قیمت را به عنوان یک نقطه مهم شناسایی کرده بودند و زمانی که بیت کوین به ۳۴۴۰۰ دلار رسید و کاهش قیمت آن شروع شد،  بسیاری از معامله‌گران در این ناحیه مجبور شدند بیت‌کوین خود را با ضرر بفروشند و لیکویید شدند.

فهیمه قائمی

مهندسی صنایع خوندم اما عاشق کامیپوترم. از سال ۲۰۲۱ با دنیای رمزارزها آشنا شدم و این آغازی برای سفر هیجان‌انگیز من در این حوزه بود. علاقه من به رمزارزها فقط مربوط به سرمایه‌گذاری نیست و مشتاقم نحوه عملکرد این فناوری‌های نوظهور را درک کنم چرا که معتقدم رمزارزها پتانسیل متحول کردن بسیاری از جنبه‌های زندگی ما را در آینده دارند.
پست های مرتبط

ETF آتی اتریوم توسط VanEck تعطیل شد

VanEck پس از بررسی‌های دقیق تصمیم گرفته است صندوق “Ethereum Strategy ETF”…

۱۷ شهریور ۱۴۰۳

شاخص ترس و طمع به منطقه ترس شدید سقوط کرد، آیا کف بازار نزدیک است؟

ریزش اخیر بیت‌کوین و سایر رمزارزها منجر به افت شدید قیمت‌ها شده…

۱۷ شهریور ۱۴۰۳

برگزاری اولین دورهمی خصوصی “دیفایرگپ” با حضور متخصصین مارکتینگ و روابط عمومی حوزه رمزارزها

سه‌شنبه هفته گذشته در تاریخ ۶ شهریور، اولین دورهمی خصوصی “دیفایرگپ” با…

۱۷ شهریور ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید