صفحه اصلی > اخبار و اخبار خارجی : جاستین سان پیشنهاد خرید ۲.۳ ملیارد دلار بیت‌کوین را به دولت آلمان داد

جاستین سان پیشنهاد خرید ۲.۳ ملیارد دلار بیت‌کوین را به دولت آلمان داد

جاستین سان، بنیان‌گذار ترون، پیشنهادی برای خرید بیت‌کوین‌های دولت آلمان به ارزش بیش از ۲.۳ میلیارد دلار ارائه داده است. سان اعلام کرده است که مایل است بیت‌کوین را مستقیماً از بازار خریداری کند تا از اثرات منفی فروش بر قیمت جلوگیری کند. سان این پیشنهاد را در ۴ ژوئیه از طریق پستی در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد:

«من آماده مذاکره با دولت آلمان برای خرید تمام بیت‌کوین‌ها به صورت خارج از بازار هستم تا تأثیر بر بازار را به حداقل برسانم.»

در ۱۹ ژوئن، انتقال ۶۵۰۰ بیت‌کوین به ارزش بیش از ۴۲۵ میلیون دلار توسط کیف پول دولتی آلمان انجام شد که برای اولین بار شایعه‌هایی در مورد فروش بیت‌کوین ایجاد کرد. فروش باقی‌مانده بیت‌کوین‌ها ممکن است اثر منفی بر قیمت بیت‌کوین بگذارد، به همین دلیل این کیف پول بین معامله‌گران مورد توجه قرار گرفت. این کیف پول قبل از اولین انتقال در فوریه ۲۰۲۴، تقریباً ۵۰ هزار بیت‌کوین در اختیار داشت. گفته می‌شود که این پول‌ها از وب‌سایت فیلم‌های دزدی Movie2k ضبط شده‌اند.

⚠️هشدار: تحلیل‌های ارائه شده توسط دیفایر پیشنهاد سرمایه‌گذاری نیست؛ لذا برای انجام خرید و فروش، حتما شخصا بازار را مورد تحلیل قرار دهید چرا که مسئولیت سود یا ضرر خرید و فروش رمزارزها با خود شماست.

محمدمهدی کشاورز

از اواخر سال ۲۰۱۹ با بازارهای مالی آشنا شدم و خیلی زود متوجه شدم که به دنیای بلاک‌چین علاقه‌مندم. پس‌زمینه تحصیلی و تجربیاتم در حوزه کامپیوتر باعث شد به سمت توسعه قراردادهای هوشمند کشیده شوم. اما در این مسیر، نوشتن درباره این حوزه نیز یکی از علاقه‌های بزرگم شد. حل مسئله، غیرمتمرکزسازی، خلق کردن، برنامه نویسی، نوشتن و قهوه، همه و همه جدانشدنی‌های زندگی‌ام هستند.
پست های مرتبط

آیا رئیس‌جمهور جدید، گری گنسلر را برکنار خواهد کرد؟

زیر رهبری گری گنسلر، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)…

۲۹ مهر ۱۴۰۳

ریپل و ثبت‌ ETF های XRP و در نهایت ورود سرمایه‌های جدید به بازار

برد گارلینگ‌هاوس، مدیرعامل ریپل، از ثبت‌نام‌های اخیر ETF های XRP ابراز خوشحالی…

۲۹ مهر ۱۴۰۳

تصمیم نهایی درباره سرنوشت دو کوان: آمریکا یا کره جنوبی؟

دو کوان، یکی از بنیان‌گذاران ترافورم لبز، پس از فروپاشی پروژه رمزارز…

۲۷ مهر ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید