صفحه اصلی > اخبار و اخبار خارجی : خطر متمرکز بودن دوج کوین در پلتفرم رابین‌هود

خطر متمرکز بودن دوج کوین در پلتفرم رابین‌هود

robinhood-dogecoin-holdings

پلتفرم رابین‌هود با ارائه معاملات دوج‌کوین، در میان کاربران آمریکایی به شهرت رسید. از آن زمان، این پلتفرم به یکی از مهم‌ترین پلتفرم‌های معاملات میم‌کوین‌ها تبدیل شد. اما حالا تحلیل‌گران نگرانی‌هایی را در مورد میزان بالای دوج‌کوین نگه‌داری‌شده در این پلتفرم مطرح کرده‌اند. نگرانی اصلی این است که حجم بالای دوج‌کوین در این صرافی  باعث وابستگی شدید دوج کوین به رابین هود شده است. این موضوع در دوره‌های صعودی گذشته کاملا سودآور بوده اما تحلیل‌گران معتقدند در بلندمدت به ضرر رابین‌هود خواهد بود.

از طرفی، با توجه به کاهش حجم معاملات کلی رمزارزها در ماه‌های اخیر، تحلیل‌گران در مورد تداوم درآمد پلتفرم رابین‌هود از کارمزد تراکنش‌ها تردید دارند. همچنین، با توجه به ابهامات قانونی در مورد برخی از رمزارزهای لیست‌شده در این صرافی آینده آن کمی مبهم و پییچده خواهد بود.

منبع: bitcoinist.com

⚠️هشدار: تحلیل‌های ارائه شده توسط دیفایر پیشنهاد سرمایه‌گذاری نیست؛ لذا برای انجام خرید و فروش، حتما شخصا بازار را مورد تحلیل قرار دهید چرا که مسئولیت سود یا ضرر خرید و فروش رمزارزها با خود شماست.

فهیمه قائمی

مهندسی صنایع خوندم اما عاشق کامیپوترم. از سال ۲۰۲۱ با دنیای رمزارزها آشنا شدم و این آغازی برای سفر هیجان‌انگیز من در این حوزه بود. علاقه من به رمزارزها فقط مربوط به سرمایه‌گذاری نیست و مشتاقم نحوه عملکرد این فناوری‌های نوظهور را درک کنم چرا که معتقدم رمزارزها پتانسیل متحول کردن بسیاری از جنبه‌های زندگی ما را در آینده دارند.
پست های مرتبط

ارتقای پکترا در شبکه اتریوم ممکن است به دو بخش تقسیم شود و توسعه‌دهندگان به تاریخ فوریه چشم دارند

توسعه‌دهندگان اتریوم در حال بررسی تقسیم ارتقای مورد انتظار پکترا به دو…

۲۵ شهریور ۱۴۰۳

بازار دارایی‌های توکنیزه شده به ۱۲ میلیارد دلار رسید: چه عواملی باعث این رشد شده است؟

این توسعه عمدتاً ناشی از بخش‌های کلیدی مانند اوراق خزانه‌داری ایالات متحده،…

۲۴ شهریور ۱۴۰۳

همزمان با صعود بیت‌کوین به ۶۰ هزار دلار، ETFهایش شاهد ورود 263 میلیون دلاری بودند

صندوق‌های قابل معامله در بورس‌ (ETF) بیت‌کوین روز جمعه شاهد ورود صدها…

۲۴ شهریور ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید