صفحه اصلی > اخبار و اخبار خارجی : پیش‌بینی مدیرعامل(VanEck): قیمت بیت‌کوین در ۱۲ ماه آینده منتظر رکورد بالاتری است.

پیش‌بینی مدیرعامل(VanEck): قیمت بیت‌کوین در ۱۲ ماه آینده منتظر رکورد بالاتری است.

جان ون‌اک، مدیرعامل شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری جهانی ون‌اک(VanEck)، در مصاحبه‌ای با شبکه CNBC، پیش‌بینی کرد که قیمت بیت‌کوین در سال ۲۰۲۴ به رکورد بالاتری خواهد رسید.

در طول مصاحبه، ون‌اک نگرش خود را درباره بیت‌کوین و ارزهای رمزنگاری در سال ۲۰۲۴ توضیح داد و تصور کرد که بیت‌کوین در ۱۲ ماه آینده قیمت تاریخی بالاتری را خواهد داشت. همچنین، ون‌اک به بحث درباره اولین درخواست صدور صندوق تبادل‌پذیر بیت‌کوین (ETF) توسط ون‌اک و تصمیماتی که درباره ETF بیت‌کوینی در انتظار است پرداخت.

ون‌اک با تشخیص شباهت عملکرد طلا و بیت‌کوین، اظهار داشت: “آنها در واقع به شکل مشابهی عمل می‌کنند. هر دو در سال ۲۰۲۱ به قله خود رسیدند؛ هر دو در این سال رالی خود را آغاز کردند.”

ون‌اک اضافه کرد: “ضمناً، پشتوانه ماکرویی که بیت‌کوین و طلا دارند بسیار قوی است. ذخایر ارزشی تولید نمی‌کنند و به همین دلیل سرمایه‌گذاران مانند وارن بافت آنها را دوست ندارند. اما واقعیت این است که آنها بر اساس نرخ بهره عمل می‌کنند و نرخ بهره در حال کاهش است.”

⚠️هشدار: تحلیل‌های ارائه شده توسط دیفایر پیشنهاد سرمایه گذاری نیست؛ لذا برای انجام خرید و فروش، حتما شخصا بازار را مورد تحلیل قرار دهید چرا که مسئولیت سود یا ضرر خرید و فروش رمزارزها با خود شماست

 

مهرسا توتونی

پست های مرتبط

بعد از اتریوم نوبت ETF سولانا است؟

فرانکلین تمپلتون در پی موفقیت ETF اتریوم خود، در نظر دارد ETF…

۴ مرداد ۱۴۰۳

گام بزرگ بیت‌کوین برای تبدیل به پلتفرمی برای اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز

بیت‌کوین او اس (BitcoinOS) موفق شد اولین اثبات دانش صفر (ZK) را…

۴ مرداد ۱۴۰۳

ETFهای اتریوم پس از استقبال اولیه، با خروج سرمایه ۱۳۳ میلیون دلاری مواجه شدند

صندوق قابل معامله در بورس ETFهای اسپات اتریوم در ایالات متحده که…

۴ مرداد ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید