صفحه اصلی > اخبار : فعالان کریپتو به قوانین مالیاتی پیشنهادی بایدن، واکنش نشان دادند

فعالان کریپتو به قوانین مالیاتی پیشنهادی بایدن، واکنش نشان دادند

قوانین مالیاتی بایدن در کریپتو

قوانین اعلام شده توسط بایدن بسیاری از تحلیل‌گران برجسته ارزهای دیجیتال را نگران کرده است و آن‌ها به شدت از این قوانین انتقاد کرده‌اند که با وضع این قوانین ممکن است دیگر شرکت‌های رمزنگاری تمایلی به انجام تجارت در ایالت متحده نداشته باشند.

در 25 آگوست، سرویس درآمد داخلی (IRS)  برای دستگیری کاربران ارزهای دیجیتال که از پرداخت مالیات فرار می‌کنند، به کارگزاران پیشنهاد کرد از قوانین جدیدی برای فروش و تجارت دارایی‌های دیجیتال پیروی کنند و به این ترتیب کارگزاران از یک فرم جدید برای تسهیل تشکیل پرونده مالیاتی و جلوگیری از تقلب در مالیات استفاده می‌کنند. وزارت خزانه‌داری ایالات متحده نشان داد که قوانین پیشنهادی گزارش دارایی دیجیتال را مشابه گزارش در مورد سایر دارایی‌ها می‌کند. با این حال، بسیاری در جامعه رمزنگاری معتقدند قوانین سختگیرانه صنعت کریپتو را از ایالات متحده دورتر خواهد کرد.

رایان سلکیس، مدیرعامل مساری یکی از کسانی بود که به این خبر واکنش نامطلوبی نشان داد و گفت:

اگر بایدن دوباره انتخاب شود، صنعت کریپتو در کشور شکوفا نخواهد شد.

متاسفم اما در صورت انتخاب مجدد بایدن آینده ای برای ارزهای دیجیتال در ایالات متحده وجود ندارد.

به خارج از کشور بروید، Newsom را پیش‌نویس کنید و به بهترین‌ها امیدوار باشید، یا به GOP رأی دهید، جایی که حداقل می‌دانیم که سه نامزد برتر در این موضوع کمتر ترسناک هستند.

کریپتو همیشه سیاسی بوده است. ‌

آخر هفته خوبی داشته باشید.

— رایان سلکیس (@twobitidiot) 25 اوت 2023

به همین ترتیب، کریس پرکینز، رئیس شرکت مخاطره‌آمیز رمزارز CoinFund، بر این عقیده است که کشورهای دیگر از ایالات متحده جلوتر بوده‌اند و این قوانین ناگزیر منجر به کاهش جریان نوآوری در کشور می‌شود.

او معتقد است که به جای توسل به سرکوب‌های سخت، قوانین ساده و دقیقی لازم است که اجازه نوآوری ایمن را در سراسر صنعت کریپتو می‌دهد.

برای روشن‌تر شدن، من موافقم که سایر حوزه‌های قضایی ابتکار عمل را در دست گرفته‌اند و متأسفانه ایالات متحده عقب افتاده است. ما به سیاست‌های فعال و ظریفی نیاز داریم که نوآوری مسئولانه را در سراسر کریپتوهای عمودی تشویق و باز کند. به هر طریقی شفافیت در راه است. زمان تعامل…

من مطمئن نیستم که هیچ یک از طرفین برای ارزهای دیجیتال خوب باشند.نه دموکرات‌ها و نه جمهوری‌خواهان به اندازه کافی از منافع ارزهای دیجیتال در ایالات متحده حمایت نخواهند کرد.

اگرچه اکنون قطعاً احساس بدتری نسبت به ریاست جمهوری دارم.

تعهد ایالات متحده به مالیات بر درآمد به این معنی است که آن‌‎ها هرگز نمی‌توانند معاملات خصوصی در دفاتر عمومی را بدون نظارت مالیاتی و تحریمی بپذیرند.

— کریستوفر پرکینز نیویورک (@perkinscr97) 26 اوت 2023

در 25 آگوست، کوین تلگراف گزارش داد که کریستین اسمیت، مدیر عامل انجمن بلاک چین، در مورد ادغام گزارش دارایی دیجیتال با دارایی‌های سنتی جلساتی داشته است.

اسمیت اظهار داشت:

به یاد داشته باشید که اکوسیستم رمزنگاری بسیار متفاوت از دارایی‌های سنتی است، بنابراین قوانین باید مطابق با آن تنظیم شوند و مشارکت‌کنندگان اکوسیستم را که مسیری برای انطباق ندارند دستگیر نکنند.

 

این به دنبال پیشنهاد بایدن برای اعمال مالیات بر استخراج کریپتو برای کاهش عملیات استخراج است.

یک پیشنهاد بودجه به تاریخ 9 مارس پیشنهاد کرد که “مالیات غیر مستقیم معادل 30 درصد هزینه برق مصرفی در استخراج دارایی‌های دیجیتال” وجود خواهد داشت. صنعت کریپتو در ایالات متحده بارها در مورد انتخاب های نظارتی که بر نوآوری در داخل کشور تأثیر می گذارد، ابراز نگرانی کرده است.

در 13 آگوست، مدیر عامل Grayscale Investments، Michael Sonnenshein هشدار داد که کمیسیون بورس و اوراق بهادار که دائماً به اقدامات اجرایی متوسل می شود، شرکت های رمزنگاری را از کشور خارج می کند.

Sonnenshein اظهار داشت:

اگر هر مشکل رمزنگاری نیاز به مراجعه به دادگاه داشته باشد به عنوان یک کشور، ما نوآوری‌هایی را که در اینجا اتفاق می‌افتد، از بین می‌بریم.

در همین راستا، براد گارلینگ هاوس، مدیر عامل ریپل، اخیراً اعلام کرد که صنعت کریپتو به دلیل روند کندتر مقررات ارزهای دیجیتال در مقایسه با سایر کشورها مانند استرالیا، بریتانیا و سنگاپور در حال دور شدن از ایالات متحده است.

فهیمه قائمی

مهندسی صنایع خوندم اما عاشق کامیپوترم. از سال ۲۰۲۱ با دنیای رمزارزها آشنا شدم و این آغازی برای سفر هیجان‌انگیز من در این حوزه بود. علاقه من به رمزارزها فقط مربوط به سرمایه‌گذاری نیست و مشتاقم نحوه عملکرد این فناوری‌های نوظهور را درک کنم چرا که معتقدم رمزارزها پتانسیل متحول کردن بسیاری از جنبه‌های زندگی ما را در آینده دارند.
پست های مرتبط

توزیع ۸۶ میلیون توکن EIGEN در فصل دوم استیک‌دراپ EigenLayer

پلتفرم ری‌استیکینگ EigenLayer اعلام کرده است که در فصل دوم ایردراپ خود،…

۱۵ شهریور ۱۴۰۳

موافقت SEC با تعویق پرداخت جریمه ۱۲۵ میلیون دلاری ریپل

وکلای شرکت ریپل از دادگاه درخواست کردند اجرای حکم پرداخت ۱۲۵ میلیون…

۱۵ شهریور ۱۴۰۳

پالیگان فرایند مهاجرت از توکن MATIC به POL را آغاز کرد

شبکه پالیگان فرایند تبدیل توکن‌های MATIC به POL را با هدف بهبود…

۱۴ شهریور ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید