صفحه اصلی > اخبار و اخبار خارجی : قیمت بیت‌کوین به کمتر از ۵۸,۰۰۰ دلار سقوط کرد

قیمت بیت‌کوین به کمتر از ۵۸,۰۰۰ دلار سقوط کرد

بازار رمزارزها در آخر هفته با کاهش ملایمی روبرو شد. قیمت بیت‌کوین در ساعت ۱:۳۰ بامداد به وقت شرقی ایالات متحده به ۵۷,۵۰۰ دلار رسید که نشان از افت ۱.۵ درصدی در روز گذشته و حدود ۱۰ درصدی در طول هفته گذشته دارد. بیت‌کوین با ارزش بازار ۱.۱ تریلیون دلاری، همچنان ۵۴ درصد از سهم بازار را در اختیار دارد. در همین حال، اتریوم، دومین رمزارز بزرگ، با قیمت ۲,۴۴۰ دلار معامله می‌شود که کاهش ۱.۷ درصدی در روز گذشته و افت ۱۱ درصدی در طول هفته را نشان می‌دهد.

در ۲۴ ساعت گذشته، بیش از ۴۱.۵ میلیون دلار از موقعیت‌های خرید بیت‌کوین در صرافی‌های متمرکز لیکوئید شده است. به طور کلی، بازار رمزارزها شاهد تسویه بیش از ۱۶۲ میلیون دلار در موقعیت‌های معاملاتی بوده است که حدود ۱۳۵ میلیون دلار از آن مربوط به موقعیت‌های خرید است.

این افت اخیر پس از یک هفته خروج خالص از صندوق‌های ETF بیت‌کوین در ایالات متحده به وقوع پیوست که در مجموع به ۲۷۶ میلیون دلار در هفته گذشته رسید.

همچنین، داده‌های CoinGlass نشان می‌دهد که نرخ‌های تأمین مالی برای معاملات آتی بیت‌کوین در صرافی‌های مشتقه منفی شده است که بیانگر دیدگاه نزولی معامله‌گران است.

علاوه بر این، درآمد ماینرهای بیت‌کوین در ماه آگوست به کمترین میزان سال جاری رسید و تنها ۸۵۱ میلیون دلار از یارانه‌ها و کارمزدها به دست آمد که از این مقدار، تنها ۲۰ میلیون دلار از کارمزدهای درون‌شبکه‌ای بوده است.

⚠️هشدار: تحلیل‌های ارائه شده توسط دیفایر پیشنهاد سرمایه‌گذاری نیست؛ لذا برای انجام خرید و فروش، حتما شخصا بازار را مورد تحلیل قرار دهید چرا که مسئولیت سود یا ضرر خرید و فروش رمزارزها با خود شماست.

محمدمهدی کشاورز

پست های مرتبط

خروج مجدد سرمایه از ETFهای بیت‌کوین و اتریوم

در روز چهارشنبه، صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت‌کوین (ETF) با خروج…

۲۲ شهریور ۱۴۰۳

پروتکل وگا پس از رأی‌گیری اعضای جامعه بلاک‌چین لایه 1 خود را تعطیل می‌کند

اعضای جامعه پروتکل وگا، یک بلاک‌چین لایه 1 متمرکز بر معاملات مشتقات،…

۲۲ شهریور ۱۴۰۳

استانداردهای فنی استیبل‌کوین اتحادیه اروپا تا پایان ۲۰۲۴ منتشر می‌شود

کمیسیون اتحادیه اروپا تا پایان ۲۰۲۴ استانداردهای فنی استیبل‌کوین را منتشر خواهد…

۲۱ شهریور ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید