صفحه اصلی > اخبار و اخبار خارجی : بیت‌کوین در گرداب نزولی؛ اصلاح موقتی یا آغاز یک روند نزولی؟

بیت‌کوین در گرداب نزولی؛ اصلاح موقتی یا آغاز یک روند نزولی؟

بیت‌کوین پس از یک ماه اوج‌گیری، به کانال ۶۰ هزار دلاری سقوط کرد و این افت قیمت، نگرانی‌هایی را در میان فعالان بازار ایجاد کرده است. آیا این فقط یک اصلاح موقتی است یا آغاز یک روند نزولی عمیق‌تر؟

این رمزارز محبوب که در ماه گذشته به اوج تاریخی خود یعنی ۷۳ هزار و ۸۰۰ دلار رسیده بود، طی ۳۰ روز گذشته شاهد افت بیش از ۱۴ درصدی بوده و در حال حاضر در محدوده ۶۰ هزار دلار معامله می‌شود.

براساس داده‌های Coinglass، در ۴ ساعت گذشته بیش از ۵ میلیون دلار از پوزیشن‌ها لیکویید شدند که بخش عمده‌ای از این معاملات Buy بودند.

⚠️هشدار: تحلیل‌های ارائه شده توسط دیفایر پیشنهاد سرمایه‌گذاری نیست؛ لذا برای انجام خرید و فروش، حتما شخصا بازار را مورد تحلیل قرار دهید چرا که مسئولیت سود یا ضرر خرید و فروش رمزارزها با خود شماست.

محمدمهدی کشاورز

از اواخر سال ۲۰۱۹ با بازارهای مالی آشنا شدم و خیلی زود متوجه شدم که به دنیای بلاک‌چین علاقه‌مندم. پس‌زمینه تحصیلی و تجربیاتم در حوزه کامپیوتر باعث شد به سمت توسعه قراردادهای هوشمند کشیده شوم. اما در این مسیر، نوشتن درباره این حوزه نیز یکی از علاقه‌های بزرگم شد. حل مسئله، غیرمتمرکزسازی، خلق کردن، برنامه نویسی، نوشتن و قهوه، همه و همه جدانشدنی‌های زندگی‌ام هستند.
پست های مرتبط

سیگنال خرید برای بیت‌کوین؟ خرید ۴,۳۲۳ بیت‌کوین توسط بلک‌راک

بزرگ‌ترین شرکت مدیریت دارایی جهان، بلک‌راک، بار دیگر در صنعت رمزارزها گام…

۲۶ مهر ۱۴۰۳

پیشتازی ترامپ در Polymarket با ۱۷ درصد جلوتر از هریس

در بازار پیش‌بینی غیرمتمرکز Polymarket تا تاریخ ۱۶ اکتبر ۲۰۲۴، دونالد ترامپ…

۲۶ مهر ۱۴۰۳

حتمال افزایش قیمت بیت‌کوین تا ۱۰۰ هزار دلار پس از هاوینگ

تحلیل‌گر معروف، رکت کپیتال، پیش‌بینی کرده است که قیمت بیت‌کوین پس از…

۲۶ مهر ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید