صفحه اصلی > اخبار و اخبار خارجی : از دیدگاه تحلیلگران بهترین آلت‌کوین‌های 2024کدامند؟

از دیدگاه تحلیلگران بهترین آلت‌کوین‌های 2024کدامند؟

بهترین آلت‌کوین‌ها

کارشناسان حوزه کریپتو، چندین آلت‌کوین را به عنوان گزینه‌های برتر برای سرمایه‌گذاری در سال ۲۰۲۴ معرفی کرده‌اند که هر کدام ویژگی‌های منحصر به فرد و پتانسیل رشد بالایی دارند. Miles Deutscher و Michaël van de Poppe دو چهره شناخته شده در صنعت کریپتو، دیدگاه‌های خود را در مورد ۵ارز برتر برای سال ۲۰۲۴ به اشتراک گذاشته‌اند که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

انتخاب‌های Miles Deutscher :

  1. Arbitrum (ARB) و Optimism (OP): این دو شبکه به‌لطف به‌روزرسانی آینده اتریوم (EIP-4844)، می‌توانند از کاهش کارمزد و رقابت‌پذیری بیشتری بهره ببرند.
  2. dYdX (DYDX): این صرافی غیرمتمرکز (DEX) با انتقال به بلاکچین اختصاصی خود بر بستر Cosmos (ATOM) و درآمدزایی قوی (36 میلیون دلار در 180 روز گذشته)، گزینه سرمایه‌گذاری سودآوری است.
  3. Celestia (TIA): این بلاکچین با ساختار ماژولار خود به برنامه‌ها و استقرارهای جدید زیادی اجازه می‌دهد.
  4. Thorchain (RUNE): این شبکه راهکاری غیرمتمرکز برای تبادل مستقیم دارایی‌هایی مانند اتریوم و بیت‌کوین ارائه می‌دهد و تقاضای زیادی برای آن وجود دارد.
  5. Frax Share (FXS): این پروژه با رویکرد چندوجهی، از جمله پروتکل وام‌دهی، بلاکچین لایه 2 آینده و یک تیم قوی، سرمایه‌گذاری جامع در فضای DeFi محسوب می‌شود.

انتخاب‌های Michaël van de Poppe :

  1. Ethereum (ETH): پتانسیل رشد بالا به دلیل عملکرد خوب در توسعه‌های مورد انتظار مانند ETF اتریوم در مقایسه با بیت‌کوین و دارا بودن سیستم اثبات سهام (POS) تورم‌زا.
  2. Arbitrum و Optimism: روندهای امیدوارکننده و پتانسیل بازده بالا به عنوان بخشی از اکوسیستم اتریوم.
  3. Chainlink (LINK): نقش مهم در بخش‌های DeFi، RWA و NFT و پتانسیل برای بهبود پس از یک دوره نزولی طولانی.
  4. Sui (SUI): پروژه‌ای نوظهور که سرمایه‌گذاری در چشم‌انداز رقابتی علیه اتریوم را نشان می‌دهد.

این توصیه‌ها از سوی دو متخصص برجسته دنیای کریپتو، تصویری متنوع از بازار آلت کوین‌های ۲۰۲۴ ارائه می‌دهد. سرمایه‌گذارانی که به دنبال تنوع بخشیدن به سبد خود هستند، ممکن است این توصیه‌ها را در نظر بگیرند. به یاد داشته باشید که هر یک از این آلت کوین‌ها ترکیبی منحصر به فرد از پتانسیل و عملکرد در بازار ارزهای دیجیتال ارائه می‌دهند.

⚠️هشدار: تحلیل‌های ارائه شده توسط دیفایر پیشنهاد سرمایه‌گذاری نیست؛ لذا برای انجام خرید و فروش، حتما شخصا بازار را مورد تحلیل قرار دهید چرا که مسئولیت سود یا ضرر خرید و فروش رمزارزها با خود شماست.

منبع : beincrypto.com

فهیمه قائمی

مهندسی صنایع خوندم اما عاشق کامیپوترم. از سال ۲۰۲۱ با دنیای رمزارزها آشنا شدم و این آغازی برای سفر هیجان‌انگیز من در این حوزه بود. علاقه من به رمزارزها فقط مربوط به سرمایه‌گذاری نیست و مشتاقم نحوه عملکرد این فناوری‌های نوظهور را درک کنم چرا که معتقدم رمزارزها پتانسیل متحول کردن بسیاری از جنبه‌های زندگی ما را در آینده دارند.
پست های مرتبط

انتقال ۴۱ میلیون دلار اتریوم به بایننس: موضوع چیست؟

براساس گزارش Whale Alert، امروز انتقال بزرگی از ۱۷،۸۲۲ اتریوم انجام شده…

۲۶ شهریور ۱۴۰۳

کاردانو فراتر از سولانا؟ پروتکل Leios راهی برای افزایش سرعت و تمرکززدایی در کاردانو

در یک نظرسنجی اخیر در جامعه کاردانو، از شرکت‌کنندگان خواسته شد نظر…

۲۶ شهریور ۱۴۰۳

حمایت a16z از استارتاپ‌های نوآورانه: PIN AI و Blocksense در خط مقدم تحولات کریپتو

آندریسن هوروویتز (a16z) با حمایت از استارتاپ‌های نوآورانه کریپتو به پیشگامی در…

۲۶ شهریور ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید