صفحه اصلی > اخبار و اخبار خارجی : پیش‌بینی بلومبرگ: قیمت بیت‌کوین به 500,000 دلار می‌رسد

پیش‌بینی بلومبرگ: قیمت بیت‌کوین به 500,000 دلار می‌رسد

افزایش اخیر قیمت بیت‌کوین (BTC) می‌تواند آغاز یک چرخه رمزنگاری جدید باشد که بزرگ‌ترین ارز دیجیتال جهان را به رقم حیرت‌انگیز ۵۰۰/۰۰۰ دلار می‌رساند. بر اساس گزارش روز دوشنبه بلومبرگ، علاقه‌مندان بر این باورند که افزایش اخیر قیمت BTC که باعث شد ارز دیجیتال پیشرو از ۴۲/۰۰۰ عبور کند و یک نظام پولی جدید شکل بگیرد که وال استریت و جامعه دارایی‌های دیجیتال را مجذوب خود کرده است.

این گزارش خاطرنشان کرد که پیشگویی‌های مربوط به اینکه این سکه تا چه حد می‌تواند افزایش یابد، از ۵۰/۰۰۰ دلار در کوتاه‌مدت و بیش از ۵۳۰/۰۰۰ دلار متغیر است. استراتژیست ارشد بازار در Miller Tabak & Co. گفت: 

من استدلال می کنم که یکی از مهمترین دلایلی که بیت کوین در سال ۲۰۲۰و ۲۰۲۱ به شدت افزایش یافت، هجوم عظیم نقدینگی به سیستم به دلیل همه‌گیری بود. بدون ورود نقدینگی بزرگ دیگر، برخی از این پیش بینی‌ها یک رویا هستند.

شرکت‌کنندگان در بازار منتظر تایید ETF هستند

ناظران بازار مشتاقانه منتظر تایید یک صندوق قابل معامله در بورس (ETF) مبتنی بر بیت‌کوین در ایالات متحده هستند که می‌تواند میلیاردها دلار سرمایه جدید را به این فضا وارد کند. احتمال وجود یک ETF BTC علاقه نهادی قابل توجهی را ایجاد کرده و به تغییر دینامیک بازار از اواسط اکتبر کمک کرده است. به گفته محققان Kaiko، تعداد محصولات سرمایه گذاری رمزنگاری افزایش یافته است و حجم معاملات روزانه نقدی افزایش یافته است و در نوامبر به بالاترین حد خود در هفت ماه گذشته رسیده است.

آن‌ها ادعا کردند که امید به تصویب ETF BTC، همراه با بهبود محیط کلان، باعث افزایش حرکت بازار در اواخر شده است.  استراتژیست ارشد بازار در JonesTrading، گفت که کسانی که رالی ۲۰/۰۰۰ دلاری را از دست داده اند، ممکن است مایل نباشند صرفاً به دلیل اینکه با یک ETF مرتبط است، دو برابر برای بیت‌کوین پرداخت کنند. او ادعا کرد که بیت کوین  صرفاً قمار سوداگرانه است و در ۱۴سالی که وجود داشته هیچ کاربرد واقعی دیگری غیر از سفته بازی و انتقال پول غیرقانونی نشان نداده است.

منبع : cryptonews.com

فهیمه قائمی

مهندسی صنایع خوندم اما عاشق کامیپوترم. از سال ۲۰۲۱ با دنیای رمزارزها آشنا شدم و این آغازی برای سفر هیجان‌انگیز من در این حوزه بود. علاقه من به رمزارزها فقط مربوط به سرمایه‌گذاری نیست و مشتاقم نحوه عملکرد این فناوری‌های نوظهور را درک کنم چرا که معتقدم رمزارزها پتانسیل متحول کردن بسیاری از جنبه‌های زندگی ما را در آینده دارند.
پست های مرتبط

خروج مجدد سرمایه از ETFهای بیت‌کوین و اتریوم

در روز چهارشنبه، صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت‌کوین (ETF) با خروج…

۲۲ شهریور ۱۴۰۳

پروتکل وگا پس از رأی‌گیری اعضای جامعه بلاک‌چین لایه 1 خود را تعطیل می‌کند

اعضای جامعه پروتکل وگا، یک بلاک‌چین لایه 1 متمرکز بر معاملات مشتقات،…

۲۲ شهریور ۱۴۰۳

استانداردهای فنی استیبل‌کوین اتحادیه اروپا تا پایان ۲۰۲۴ منتشر می‌شود

کمیسیون اتحادیه اروپا تا پایان ۲۰۲۴ استانداردهای فنی استیبل‌کوین را منتشر خواهد…

۲۱ شهریور ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید