صفحه اصلی > اخبار و اخبار خارجی : پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین پس از رسیدن به 36500 دلار

پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین پس از رسیدن به 36500 دلار

btc

پس از رسیدن قیمت بیت‌کوین به سطح ۳۶۵۰۰ همچنان شاهد نوسانات آن هستیم، عوامل مختلفی از جمله تشویق مدیر صندوق بین‌المللی پول برای پذیرش ارزهای دیجیتال بانک مرکزی (CBDC)، جریمه شدن Coinbase به دلیل بومی‌سازی داده‌های خود در روسیه، برنامه‌های گسترده Fidelity برای گسترش در بازار ETF Ether و همکاری با BlackRock و افزایش هزینه‌های تراکنش بیت‌کوین به دلیل علاقه رو به رشد به ETF های BTC در این امر نقش دارند.

در حال حاضر قیمت بیت‌کوین در محدوده ۳۵۸۷۵ تا ۳۶۶۵۰ دلار در نوسان است. این نوسانات نشان‌دهنده عدم قطعیت در بازار است که در صورت شکسته شدن محدوده می‌تواند منجر به افزایش قابل توجه قیمت شود. در مجموع چشم‌انداز بیت‌کوین در بالای ۳۵۸۷۵ دلار بسیار خوشبینانه به نظر می‌رسد. حرکت بعدی آن به عبور از مقاومت‌های کلیدی بستگی دارد که می‌تواند پتانسیل یک حرکت صعودی قوی‌تر را به همراه داشته باشد. با توجه به نوسانات ذاتی بازارعوامل خارجی می‌توانند به سرعت جهت آن را تغییر دهند و معامله‌گران باید هوشیار باشند.

⚠️هشدار: تحلیل‌های ارائه شده توسط دیفایر پیشنهاد سرمایه گذاری نیست؛ لذا برای انجام خرید و فروش، حتما شخصا بازار را مورد تحلیل قرار دهید چرا که مسئولیت سود یا ضرر خرید و فروش رمزارزها با خود شماست.

منبع: cryptonews.com

فهیمه قائمی

مهندسی صنایع خوندم اما عاشق کامیپوترم. از سال ۲۰۲۱ با دنیای رمزارزها آشنا شدم و این آغازی برای سفر هیجان‌انگیز من در این حوزه بود. علاقه من به رمزارزها فقط مربوط به سرمایه‌گذاری نیست و مشتاقم نحوه عملکرد این فناوری‌های نوظهور را درک کنم چرا که معتقدم رمزارزها پتانسیل متحول کردن بسیاری از جنبه‌های زندگی ما را در آینده دارند.
پست های مرتبط

پالیگان فرایند مهاجرت از توکن MATIC به POL را آغاز کرد

شبکه پالیگان فرایند تبدیل توکن‌های MATIC به POL را با هدف بهبود…

۱۴ شهریور ۱۴۰۳

مدیرعامل بایننس خواستار آزادی فوری مدیر اجرایی به دلیل بحران سلامتی شد

مدیرعامل بایننس، ریچارد تنگ، درخواست آزادی فوری مدیر اجرایی، تیگران گامباریان، را…

۱۴ شهریور ۱۴۰۳

قیمت تون‌کوین ۹۰ درصد ریزش کرد؟ اصل ماجرا چیست؟

امروز کاربران سایت CoinMarketCap با یک اختلال در نمایش قیمت رمزارز تون‌کوین…

۱۳ شهریور ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید