صفحه اصلی > تحلیل تکنیکال و تحلیل‌ها : تحلیل تکنیکال لایت‌کوین16 اکتبر

تحلیل تکنیکال لایت‌کوین16 اکتبر

نمودار قیمت: در تحلیل‌های تکنیکال، نمودار قیمت لایت‌کوین نشان‌دهنده یک الگوی صعودی به نام “falling wedge” است که معمولاً به عنوان یک الگوی مثبت در نظر گرفته می‌شود. این الگو می‌تواند نشان‌دهنده این باشد که قیمت لایت‌کوین به سمت بالا در حال حرکت است.

موانع قیمتی: قیمت فعلی لایت‌کوین در حدود ۷۰.۵۰ دلار است و در حال حاضر با یک مقاومت در سطح ۳۸.۲۰ درصد فیبوناچی و خطوط روند روبه‌رو است. اگر لایت‌کوین بتواند از این موانع عبور کند، احتمال افزایش قیمت بیشتری وجود دارد.

دوره‌های صعودی: در دو روز اخیر، لایت‌کوین حدود ۱۰ درصد افزایش یافته است که نشان‌دهنده یک حرکت قوی در بازار است. این حرکت معمولاً باعث ایجاد دو کندل صعودی متوالی در نمودار می‌شود.

شرط افزایش قیمت: برای اینکه قیمت لایت‌کوین بتواند از ۸۰ دلار عبور کند، لازم است که قیمت آن بالای سطح ۳۸.۲۰ درصد فیبوناچی بسته شود. این سطح یکی از نقاط کلیدی است که تحلیل‌گران به آن توجه دارند.

حمایت‌های مهم: در صورت کاهش قیمت، سطح‌های حمایتی مهم در ۶۰ دلار و ۵۶ دلار وجود دارد که در صورت پایین آمدن قیمت، می‌تواند مانع از افت بیشتر شود.

⚠️هشدار: تحلیل‌های ارائه شده توسط دیفایر پیشنهاد سرمایه‌گذاری نیست؛ لذا برای انجام خرید و فروش، حتما شخصا بازار را مورد تحلیل قرار دهید چرا که مسئولیت سود یا ضرر خرید و فروش رمزارزها با خود شماست.

منبع: coinpedia.org

عاطفه رشیدی

پست های مرتبط

پیش‌بینی قیمت PEPE در اکتبر ۲۰۲۴

در حال حاضر، میم‌کوین PEPE به لطف بازگشت بازار رمزارزها، شاهد افزایش…

پیش‌بینی قیمت یونی‌سواپ در اکتبر ۲۰۲۴

در میان نوسانات افزایش‌یافته در بازار رمزارزها، قیمت ارز UNI در هفته…

پیش‌بینی قیمت PEPE در اکتبر 2024

در دنیای رمزارزها، میم‌کوین‌ها به عنوان یکی از جذاب‌ترین دسته‌ها شناخته می‌شوند…

دیدگاهتان را بنویسید