صفحه اصلی > اخبار خارجی و اخبار : افزایش کمک‌های رمزارزی به کمپین دونالد ترامپ به ۷.۵ میلیون دلار رسید

افزایش کمک‌های رمزارزی به کمپین دونالد ترامپ به ۷.۵ میلیون دلار رسید

کمیته اقدام سیاسی که از نامزدی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ حمایت می‌کند، حدود ۷.۵ میلیون دلار کمک‌های رمزارزی جمع‌آوری کرده است. طبق گزارش کمیسیون انتخابات فدرال، حامیان کمیته ترامپ ۴۷ این کمک‌ها را با استفاده از بیت‌کوین، اتر، XRP و استیبل‌کوین‌هایی مانند USDC اهدا کرده‌اند.

تغییر موضع ترامپ نسبت به رمزارزها ترامپ که قبلاً نسبت به رمزارزها تردید داشت، حالا رویکردی حمایت‌کننده از آن‌ها در کمپین انتخاباتی‌اش اتخاذ کرده است. این تغییر موضع باعث افزایش کمک‌های مالی کمپین او شده و شرکت‌های بزرگ رمزارزی مانند Ripple، Coinbase و Andreessen Horowitz نقش بسزایی در این روند ایفا کرده‌اند. کمک‌های مالی کمپین ترامپ از انتخابات قبلی ۱۳ برابر افزایش یافته است.

حامیان بزرگ رمزارز در کمپین ترامپ چهره‌های برجسته‌ای از دنیای رمزارزها از ترامپ حمایت کرده‌اند. دیوید بیلی، مدیرعامل BTC Inc، با اهدای ۴۹۸ هزار دلار، بروس فنتون، مدیرعامل Chainstone Labs با ۶۰ هزار دلار و گری کاردون از Cardone Digital Ventures با ۸۴۰ هزار دلار از جمله بزرگترین حامیان مالی بوده‌اند. همچنین، استوارت آلدرُتی، مدیر حقوقی Ripple،سیصد هزار دلار کمک کرده است.

حمایت از هریس در فضای رمزارز با وجود حمایت گسترده از ترامپ، کامالا هریس نیز از حمایت برخی چهره‌های بزرگ صنعت رمزارز بهره‌مند شده است. کریس لارسن، یکی از بنیان‌گذاران Ripple، یک میلیون دلار XRP به یک کمیته سیاسی حمایت‌کننده از هریس اهدا کرده است.

منبع:coinpedia.org

عاطفه رشیدی

پست های مرتبط

مومنت اسپرت: انقلابی در هواداری دیجیتال با تکیه بر بلاکچین

با گسترش تکنولوژی بلاکچین در حوزه‌های مختلف، دنیای ورزش نیز از این…

افزایش شانس پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ به دلیل حمایت از رمزارزها

شانس دونالد ترامپ برای پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا به دلیل…

۲۵ مهر ۱۴۰۳

آیا ETF لایت‌کوین تغییراتی در بازار ایجاد می‌کند؟

شرکت Canary Capital Group به تازگی درخواستی برای راه‌اندازی ETF  لایت‌کوین به…

۲۵ مهر ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید