صفحه اصلی > اخبار و اخبار خارجی : بازگشت خریداران XRP؛ آیا قیمت به ۰.۶۵ دلار خواهد رسید؟

بازگشت خریداران XRP؛ آیا قیمت به ۰.۶۵ دلار خواهد رسید؟

با وجود اینکه قیمت XRP در یک محدوده کوچک و حمایتی رِنج میزند، به نظر می‌رسد که خریداران دوباره به بازار وارد شده‌اند. حجم معاملات این رمزارز به شدت افزایش یافته است. در تاریخ ۷ اکتبر ۲۰۲۴، بسیاری از رمزارزهای برتر جهش قیمتی قابل توجهی را تجربه کردند، اما قیمت XRP در ۲۴ ساعت گذشته ثابت مانده است. در حال حاضر، XRP در حدود ۰.۵۳۸ دلار معامله می‌شود و طی ۲۴ ساعت گذشته ۰.۷۵٪ افزایش قیمت داشته است. در همین مدت، حجم معاملات آن ۹۰٪ افزایش یافته که نشان‌دهنده فعالیت قوی سرمایه‌گذاران است و برای دارندگان XRP نشانه‌ای مثبت محسوب می‌شود.

تحلیل تکنیکال و سطوح پیش رو برای XRP

کارشناسان تحلیل تکنیکال معتقدند که XRP نشانه‌های صعودی دارد، اما در پنج روز گذشته در محدوده‌ای بین ۰.۵۱۲ تا ۰.۵۴۵ دلار رِنج میزند . معمولاً هرگاه قیمت XRP به این سطح برسد، یک جهش ۲۰٪ را تجربه می‌کند.

اگر XRP بتواند از این محدوده خارج شود و یک کندل روزانه بالای ۰.۵۵ دلار ببندد، احتمال زیادی وجود دارد که در روزهای آینده به ۰.۶۵ دلار برسد. همچنین، شاخص (RSI) XRP در حال حاضر در منطقه اشباع فروش قرار دارد که می‌تواند نشان‌دهنده احتمال بازگشت صعودی باشد. با این حال، XRP هنوز زیر ۲۰۰EMA روزه خود معامله می‌شود که نشان‌دهنده یک روند نزولی است.

متریک‌های صعودی On-Chain

علاوه بر تحلیل تکنیکال، داده‌های آنچین نیز از این چشم‌انداز صعودی حمایت می‌کنند. طبق گزارش شرکت تحلیل آنچین Coinglass، سطوح عمده لیکوئیدیشن در ۰.۵۳ و ۰.۵۶۳ دلار قرار دارند، زیرا معامله‌گران در این سطوح بیش از حد از اهرم استفاده کرده‌اند.

داده‌ها همچنین نشان می‌دهد که خریداران بیش از ۸.۴۵ میلیون دلار پوزیشن های خرید ثبت کرده‌اند و معتقدند که قیمت XRP به زیر ۰.۵۳ دلار نخواهد افتاد.

با توجه به افزایش حجم معاملات و نشانه‌های صعودی در تحلیل تکنیکال و متریک‌های آنچین، ممکن است XRP به سمت ۰.۶۵ دلار حرکت کند، اما باید منتظر ماند و دید که آیا می‌تواند از محدوده تثبیتی فعلی خارج شود یا خیر.

⚠️هشدار: تحلیل‌های ارائه شده توسط دیفایر پیشنهاد سرمایه‌گذاری نیست؛ لذا برای انجام خرید و فروش، حتما شخصا بازار را مورد تحلیل قرار دهید چرا که مسئولیت سود یا ضرر خرید و فروش رمزارزها با خود شماست.

منبع : coinpedia.org

عاطفه رشیدی

پست های مرتبط

مومنت اسپرت: انقلابی در هواداری دیجیتال با تکیه بر بلاکچین

با گسترش تکنولوژی بلاکچین در حوزه‌های مختلف، دنیای ورزش نیز از این…

افزایش کمک‌های رمزارزی به کمپین دونالد ترامپ به ۷.۵ میلیون دلار رسید

کمیته اقدام سیاسی که از نامزدی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴…

۲۵ مهر ۱۴۰۳

افزایش شانس پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ به دلیل حمایت از رمزارزها

شانس دونالد ترامپ برای پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا به دلیل…

۲۵ مهر ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید