صفحه اصلی > اخبار خارجی و اخبار : احتمال افزایش قیمت بیت‌کوین به بیش از ۳۰۰,۰۰۰ دلار

احتمال افزایش قیمت بیت‌کوین به بیش از ۳۰۰,۰۰۰ دلار

لارنس لپارد، مدیر شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری Equity Management Associates، درباره آینده طلا و بیت‌کوین صحبت کرده و می‌گوید ممکن است در آینده نزدیک یک بحران اقتصادی رخ دهد. او پیش‌بینی کرده که در شش تا هجده ماه آینده، ممکن است دولت‌ها مجبور شوند پول بیشتری به بازار بریزند تا از بحران جلوگیری کنند. او معتقد است که اگر این اتفاق بیفتد، قیمت بیت‌کوین می‌تواند به بین ۳۰۰,۰۰۰ تا ۳۵۰,۰۰۰ دلار برسد و قیمت طلا نیز به بین ۴,۰۰۰ تا ۵,۰۰۰ دلار افزایش یابد.

اما لپارد همچنین هشدار می‌دهد که ممکن است در این میان یک بحران نقدینگی پیش بیاید. در این حالت، قیمت بیت‌کوین می‌تواند به حدود ۸۵,۰۰۰ تا ۱۰۰,۰۰۰ دلار کاهش یابد و طلا نیز ممکن است با کاهش قیمت مواجه شود.

لپارد همچنین به یک سناریوی بدبینانه اشاره کرده که ممکن است دولت‌ها برای حمایت از مردم اقدام به پرداخت درآمد پایه جهانی (UBI) کنند. در این شرایط، قیمت بیت‌کوین ممکن است به یک میلیون دلار و قیمت طلا به بین ۲۰,۰۰۰ تا ۴۰,۰۰۰ دلار برسد.

او به این موضوع اشاره کرده که در تاریخ، جوامع هر ۸۰ تا ۱۰۰ سال یک بار دچار تغییرات عمده می‌شوند و او فکر می‌کند ما اکنون در یکی از این دوره‌ها هستیم که ممکن است تا سال ۲۰۲۷ تا ۲۰۳۱ ادامه پیدا کند.

با وجود تمام این نگرانی‌ها، لپارد نسبت به آینده خوش‌بین است و معتقد است که پیشرفت‌های تکنولوژی می‌تواند به بهبود زندگی مردم کمک کند. او می‌گوید که یک سیستم مالی غیرمتمرکز می‌تواند باعث کاهش مشکلات اجتماعی شود.

⚠️هشدار: تحلیل‌های ارائه شده توسط دیفایر پیشنهاد سرمایه‌گذاری نیست؛ لذا برای انجام خرید و فروش، حتما شخصا بازار را مورد تحلیل قرار دهید چرا که مسئولیت سود یا ضرر خرید و فروش رمزارزها با خود شماست.

منبع: coinpedia.org

عاطفه رشیدی

پست های مرتبط

سیگنال خرید برای بیت‌کوین؟ خرید ۴,۳۲۳ بیت‌کوین توسط بلک‌راک

بزرگ‌ترین شرکت مدیریت دارایی جهان، بلک‌راک، بار دیگر در صنعت رمزارزها گام…

۲۶ مهر ۱۴۰۳

پیشتازی ترامپ در Polymarket با ۱۷ درصد جلوتر از هریس

در بازار پیش‌بینی غیرمتمرکز Polymarket تا تاریخ ۱۶ اکتبر ۲۰۲۴، دونالد ترامپ…

۲۶ مهر ۱۴۰۳

حتمال افزایش قیمت بیت‌کوین تا ۱۰۰ هزار دلار پس از هاوینگ

تحلیل‌گر معروف، رکت کپیتال، پیش‌بینی کرده است که قیمت بیت‌کوین پس از…

۲۶ مهر ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید