صفحه اصلی > اخبار خارجی و اخبار : آیا گری گنسلر در آستانه اخراج از SEC است؟

آیا گری گنسلر در آستانه اخراج از SEC است؟

کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) درخواست کرده تا در پرونده‌ای که علیه شرکت ریپل دارد، تجدیدنظر شود. SEC با تصمیم قاضی در این پرونده موافق نیست و به دنبال تغییر آن است. اما بسیاری از تحلیل‌گران معتقدند که شانس موفقیت SEC در این تجدیدنظر خیلی کم است. در واقع، یکی از مسئولان ریپل گفته که تنها حدود 10 درصد از تجدیدنظرها در پرونده‌های مشابه موفق می‌شوند.

در نتیجه این درخواست تجدیدنظر، قیمت ارز دیجیتال XRP که توسط ریپل ساخته شده، به شدت کاهش یافته است. برخی از افراد، از جمله مدیرعامل ریپل، معتقدند که روش نظارتی SEC به جای محافظت از سرمایه‌گذاران، به کل صنعت ارزهای دیجیتال آسیب می‌زند.

در داخل SEC نیز بحث‌هایی وجود دارد. برخی از اعضای قدیمی و فعلی کمیسیون نگران هستند که این نهاد بیش از حد در کارهای مالی دخالت می‌کند و ممکن است عواقب ناخواسته‌ای داشته باشد، به خصوص در پرونده ریپل. اخیراً دو وکیل SEC به دلیل رفتار نادرست استعفا داده‌اند که این موضوع باعث شده نگرانی‌ها درباره مدیریت گری گنسلر، رئیس SEC، بیشتر شود. برخی تحلیل‌گران می‌گویند اگر مردم بیشتر با مشکلات SEC آشنا شوند، ممکن است این نهاد مجبور به پاسخگویی شود.

منبع:coinpedia.org

عاطفه رشیدی

پست های مرتبط

سیگنال خرید برای بیت‌کوین؟ خرید ۴,۳۲۳ بیت‌کوین توسط بلک‌راک

بزرگ‌ترین شرکت مدیریت دارایی جهان، بلک‌راک، بار دیگر در صنعت رمزارزها گام…

۲۶ مهر ۱۴۰۳

پیشتازی ترامپ در Polymarket با ۱۷ درصد جلوتر از هریس

در بازار پیش‌بینی غیرمتمرکز Polymarket تا تاریخ ۱۶ اکتبر ۲۰۲۴، دونالد ترامپ…

۲۶ مهر ۱۴۰۳

حتمال افزایش قیمت بیت‌کوین تا ۱۰۰ هزار دلار پس از هاوینگ

تحلیل‌گر معروف، رکت کپیتال، پیش‌بینی کرده است که قیمت بیت‌کوین پس از…

۲۶ مهر ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید