صفحه اصلی > اخبار خارجی و اخبار : ایردراپ توکن‌های Hamster Kombat درحال توزیع است:‌ نحوه برداشت توکن‌ها

ایردراپ توکن‌های Hamster Kombat درحال توزیع است:‌ نحوه برداشت توکن‌ها

بازی Hamster Kombat خیلی محبوب شده و همه منتظر هستند تا بتوانند توکن‌های HMSTR را به دست آورند. این بازی روی پلتفرم Telegram اجرا می‌شود و کاربران با بازی کردن می‌توانند این توکن‌ها را دریافت کنند.

چطور توکن‌ها را دریافت کنید:

یک ساعت از لیست شدن توکن $HMSTR می‌گذرد. اگر واجد شرایط هستید، باید در ربات بازی در تلگرام دکمه “ایردراپ” را بزنید. سپس، گزینه “Withdrawal” (برداشت) را انتخاب کنید تا توکن‌های خود را به کیف پول یا صرافی انتقال دهید. برای برخی از کیف پول‌ها ممکن است نیاز به احراز هویت (KYC) داشته باشید.

نکته مهم در مورد توزیع توکن‌ها:

شما می‌توانید در روز اول 88.75٪ از توکن‌های خود را دریافت کنید. اما 11.25٪ از آن‌ها تا ماه جولای 2025 قفل خواهند بود و بعد از آن قابل استفاده می‌شوند. برخی از کاربران از این موضوع ناراضی هستند، چون فکر می‌کنند که به اندازه کافی توکن دریافت نکرده‌اند.

با توکن‌هایتان چه کار می‌توانید بکنید؟

وقتی توکن‌های HMSTR خود را دریافت کردید، می‌توانید آن‌ها را بفروشید. قیمت کنونی این توکن‌ حدود 0.00۸5 دلار است، اما این قیمت ممکن است تغییر کند. هنوز امکان استیک کردن (سپرده‌گذاری) این توکن‌ها وجود ندارد، اما می‌توانید در صرافی‌هایی مثل Binance توکن‌های دیگر را استیک کنید و از این راه توکن HMSTR به دست آورید.

آینده Hamster Kombat:

توسعه‌دهندگان این بازی برنامه‌های بزرگی برای آینده دارند. در سال آینده، دو بازی جدید به این پلتفرم اضافه می‌شود و بازیکنان می‌توانند از NFT‌ها به عنوان دارایی‌های داخل بازی استفاده کنند. همچنین، قرار است این بازی روی سیستم‌های iOS، Android و کامپیوترهای شخصی هم قابل دسترسی شود. حتی ممکن است این بازی در بازی‌های بزرگ مثل GTA 6 هم ادغام شود!

شرکت کنید!

اگر شما از قبل این بازی را می‌شناسید یا تازه می‌خواهید وارد شوید، این ایردراپ می‌تواند فرصت خوبی برای شما باشد تا در این دنیای هیجان‌انگیز دیجیتال شرکت کنید.

⚠️هشدار: تحلیل‌های ارائه شده توسط دیفایر پیشنهاد سرمایه‌گذاری نیست؛ لذا برای انجام خرید و فروش، حتما شخصا بازار را مورد تحلیل قرار دهید چرا که مسئولیت سود یا ضرر خرید و فروش رمزارزها با خود شماست.

منبع:coinpedia.com

عاطفه رشیدی

پست های مرتبط

مومنت اسپرت: انقلابی در هواداری دیجیتال با تکیه بر بلاکچین

با گسترش تکنولوژی بلاکچین در حوزه‌های مختلف، دنیای ورزش نیز از این…

افزایش کمک‌های رمزارزی به کمپین دونالد ترامپ به ۷.۵ میلیون دلار رسید

کمیته اقدام سیاسی که از نامزدی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴…

۲۵ مهر ۱۴۰۳

افزایش شانس پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ به دلیل حمایت از رمزارزها

شانس دونالد ترامپ برای پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا به دلیل…

۲۵ مهر ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید