صفحه اصلی > اخبار خارجی و اخبار : ایردراپ توکن Hamster Kombat امروز آغاز می‌شود – نقشه راه جدید شما را شگفت‌زده خواهد کرد!

ایردراپ توکن Hamster Kombat امروز آغاز می‌شود – نقشه راه جدید شما را شگفت‌زده خواهد کرد!

بازی محبوب تلگرامی Hamster Kombat قرار است در کمتر از دو ساعت، رویداد تولید توکن (TGE) خود را برگزار کند. قبل از این رویداد و ایردراپ، تیم Hamster نقشه راه پروژه را به‌روزرسانی کرده است. نقشه راه جدید شامل برنامه‌هایی از اکتبر ۲۰۲۴ تا تابستان ۲۰۲۵ است. این برنامه جدید توسعه‌های جذابی مثل گسترش بازی‌ها، ادغام NFT و موارد دیگر را نشان می‌دهد. پایان سال جاری مملو از ویژگی‌های جدید برای پلتفرم وب ۳ این بازی است که باعث افزایش مشارکت بازیکنان و پاداش دادن به طرفداران وفادار می‌شود.

نقشه راه ۲۰۲۴-۲۰۲۵: چه چیزهایی در انتظار است؟

نقشه راه جدید Hamster Kombat شامل مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید است. تا پایان ۲۰۲۴، تیم قصد دارد سیستم‌های پرداخت خارجی را اضافه کند، بازی‌های جدید معرفی کند و NFT‌ها را به عنوان دارایی‌های داخل بازی اضافه کند. در اکتبر ۲۰۲۴، فصل دوم Hamster Kombat همراه با یک کتابخانه گسترش یافته از بازی‌ها منتشر خواهد شد. در نوامبر، بازی‌های جدیدی از توسعه‌دهندگان خارجی منتشر می‌شود و مکانیک‌های NFT به فصل دوم اضافه خواهد شد. این تغییرات، پلتفرم را برای کاربران وب ۲ و وب ۳ جذاب‌تر می‌کند. از دسامبر ۲۰۲۴ تا بهار ۲۰۲۵، این پلتفرم شاهد ادغام شبکه‌های تبلیغاتی، راه‌اندازی کلن‌ها و معرفی معاملات با پول واقعی در داخل بازی خواهد بود. بازیکنان همچنین می‌توانند انتظار اولین مسابقات  رقابتی را داشته باشند. این پروژه همچنین مرحله دوم ایردراپ توکن $HMSTR را ارائه خواهد کرد.

ایردراپ بزرگ و آمادگی بلاکچین

امروز اولین ایردراپ توکن HMSTR برگزار می‌شود. از میان ۳۰۰ میلیون بازیکن، فقط ۱۳۱ نفر واجد شرایط دریافت ایردراپ هستند، در حالی که ۳.۲ میلیون بازیکن به دلیل تقلب مسدود شده‌اند. پلتفرم حدود ۱۲ درصد از توکن‌های ایردراپ شده را پس از ۱۰ ماه از لیست شدن، آزاد می‌کند. این کمیابی باعث افزایش تقاضای احتمالی برای این توکن خواهد شد.

منبع: coinpedia.com

عاطفه رشیدی

پست های مرتبط

مومنت اسپرت: انقلابی در هواداری دیجیتال با تکیه بر بلاکچین

با گسترش تکنولوژی بلاکچین در حوزه‌های مختلف، دنیای ورزش نیز از این…

افزایش کمک‌های رمزارزی به کمپین دونالد ترامپ به ۷.۵ میلیون دلار رسید

کمیته اقدام سیاسی که از نامزدی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴…

۲۵ مهر ۱۴۰۳

افزایش شانس پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ به دلیل حمایت از رمزارزها

شانس دونالد ترامپ برای پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا به دلیل…

۲۵ مهر ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید