صفحه اصلی > تحلیل‌ها : چشم‌انداز نزولی XRP و حرکات نهنگ‌ها

چشم‌انداز نزولی XRP و حرکات نهنگ‌ها

چشم‌انداز نزولی XRP و حرکات نهنگ‌ها

توکن XRP که متعلق به ریپل است، به نظر می‌رسد که در حال کاهش قیمت است. دلیل این امر این است که نهنگ‌ها (سرمایه‌گذاران بزرگ) میلیون‌ها توکن XRP را به صرافی‌ها منتقل کرده‌اند. طی سه هفته گذشته، نهنگ‌ها ۲۳.۵ میلیون توکن XRP به ارزش حدود ۱۳.۶۳ میلیون دلار به صرافی‌ها منتقل کرده‌اند.

ذخایر صرافی‌های XRP افزایش یافته است

به نظر می‌رسد نهنگ‌ها نسبت به XRP بی‌علاقه شده‌اند که این می‌تواند بر قیمت آن تأثیر منفی بگذارد. در این مدت، ذخایر XRP در صرافی‌ها به طور مداوم در حال افزایش بوده است. وقتی نهنگ‌ها دارایی‌های خود را به صرافی‌ها منتقل می‌کنند، معمولاً به این معناست که ممکن است قصد فروش داشته باشند.

حرکت قیمت فعلی

در حال حاضر، XRP نزدیک به ۰.۵۸۵ دلار معامله می‌شود و در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۱٪ کاهش قیمت داشته است. همچنین حجم معاملات XRP ۳٪ افزایش یافته است که نشان می‌دهد معامله‌گران بیشتری در حال خرید و فروش هستند.

تحلیل تکنیکال XRP و سطوح آینده

طبق تحلیل‌های تکنیکال، XRP در حال حاضر در یک روند صعودی قرار دارد و بالای ۲۰۰ روزه (EMA) معامله می‌شود. XRP در ناحیه‌ای بین ۰.۵۶ و ۰.۵۹۸ قرار دارد و اگر از این ناحیه خارج شود، مشخص می‌شود که آیا قیمت آن افزایش یا کاهش می‌یابد.

چه زمانی XRP افزایش قیمت خواهد داشت؟

اگر XRP از ناحیه فعلی خارج شود و قیمتش بالای ۰.۶۰ بسته شود، احتمال افزایش قیمت به ۰.۷۲ وجود دارد. اما اگر قیمت زیر ۰.۵۴۵ بسته شود، احتمال کاهش قیمت بیش از ۱۴٪ وجود دارد.

در حال حاضر، وضعیت XRP پایدار است و تغییرات زیادی در ۲۴ ساعت گذشته مشاهده نشده است. این نشان می‌دهد که معامله‌گران منتظر یک تغییر بزرگ در قیمت هستند.

⚠️هشدار: تحلیل‌های ارائه شده توسط دیفایر پیشنهاد سرمایه‌گذاری نیست؛ لذا برای انجام خرید و فروش، حتما شخصا بازار را مورد تحلیل قرار دهید چرا که مسئولیت سود یا ضرر خرید و فروش رمزارزها با خود شماست.

منبع: coinpedia.com

عاطفه رشیدی

پست های مرتبط

تحلیل تکنیکال لایت‌کوین16 اکتبر

نمودار قیمت: در تحلیل‌های تکنیکال، نمودار قیمت لایت‌کوین نشان‌دهنده یک الگوی صعودی…

پیش‌بینی قیمت PEPE در اکتبر ۲۰۲۴

در حال حاضر، میم‌کوین PEPE به لطف بازگشت بازار رمزارزها، شاهد افزایش…

پیش‌بینی قیمت یونی‌سواپ در اکتبر ۲۰۲۴

در میان نوسانات افزایش‌یافته در بازار رمزارزها، قیمت ارز UNI در هفته…

دیدگاهتان را بنویسید