صفحه اصلی > تحلیل‌ها : آیا قیمت بیت‌کوین در سه‌ماهه چهارم ۲۰۲۴ به ۱۰۰,۰۰۰ دلار خواهد رسید؟

آیا قیمت بیت‌کوین در سه‌ماهه چهارم ۲۰۲۴ به ۱۰۰,۰۰۰ دلار خواهد رسید؟

بازار رمزارزها به‌زودی وارد سه‌ماهه چهارم (Q4) می‌شود و این دوره بیشترین سوددهی را برای بیت‌کوین داشته است. قیمت بیت‌کوین توانسته 100MA را پس بگیرد، در حالی که 200MA به‌عنوان یک مقاومت قوی عمل می‌کند. به همین دلیل، احتمال ادامه روند صعودی و عبور قیمت از ۶۵,۰۰۰ دلار بسیار زیاد است و ممکن است ساختار بازار را بشکند. پیش‌بینی می‌شود که Q4 برای بیت‌کوین سودآورترین دوره باشد، چرا که در گذشته شاهد افزایش قیمت بیش از ۱۰۰ درصدی بوده است.

آیا بیت‌کوین در سه‌ماهه چهارم ۲۰۲۴ به ۱۰۰,۰۰۰ دلار خواهد رسید؟

از زمان کاهش نرخ بهره توسط فدرال رزرو، بازارها به نفع خریداران تغییر کرده است. در نتیجه، حرکت بازارها شدت گرفته و جریان خالص مناسبی از ETF‌های بیت‌کوین ثبت شده است. همچنین، دارندگان بلندمدت که در ماه مارس دارایی‌های خود را فروخته بودند، دوباره شروع به خرید کرده‌اند و این روند از ابتدای ماه شتاب بیشتری گرفته است. از سوی دیگر، انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در راه است که به‌طور قابل توجهی بر بازار رمزارزها و به‌ویژه قیمت بیت‌کوین تأثیر گذاشته است.

آیا افت قیمت بیت‌کوین به زیر ۶۳,۸۰۰ دلار نشانه‌ای از ریزش بیشتر است؟

معاملات کوتاه‌مدت بیت‌کوین نشان می‌دهد که قیمت پس از رسیدن به بالای ۶۴,۰۰۰ دلار، یک V شکل را کامل کرده است. اما در حال حاضر، فشار فروش باعث شده که قیمت به سمت حمایت ۶۳,۵۰۰ دلار کاهش یابد. در این سطوح، احتمال بازگشت قیمت کم است زیرا مومنتوم صعودی نیاز به افزایش حجم معاملات دارد. علاوه بر این، stochastic RSI به‌سمت یک تقاطع نزولی حرکت می‌کند که احتمال افت قیمت به منطقه حمایتی بین ۶۲,۷۰۰ و ۶۲,۵۰۰ دلار را افزایش می‌دهد.

⚠️هشدار: تحلیل‌های ارائه شده توسط دیفایر پیشنهاد سرمایه‌گذاری نیست؛ لذا برای انجام خرید و فروش، حتما شخصا بازار را مورد تحلیل قرار دهید چرا که مسئولیت سود یا ضرر خرید و فروش رمزارزها با خود شماست.

منبع:coinpedia.com

عاطفه رشیدی

پست های مرتبط

تحلیل تکنیکال لایت‌کوین16 اکتبر

نمودار قیمت: در تحلیل‌های تکنیکال، نمودار قیمت لایت‌کوین نشان‌دهنده یک الگوی صعودی…

پیش‌بینی قیمت PEPE در اکتبر ۲۰۲۴

در حال حاضر، میم‌کوین PEPE به لطف بازگشت بازار رمزارزها، شاهد افزایش…

پیش‌بینی قیمت یونی‌سواپ در اکتبر ۲۰۲۴

در میان نوسانات افزایش‌یافته در بازار رمزارزها، قیمت ارز UNI در هفته…

دیدگاهتان را بنویسید