صفحه اصلی > تحلیل‌ها و تحلیل فاندامنتال : آیا قیمت بیت کوین (BTC) می‌تواند رکورد بزند و سپتامبر صعودی داشته باشد؟

آیا قیمت بیت کوین (BTC) می‌تواند رکورد بزند و سپتامبر صعودی داشته باشد؟

قیمت بیت کوین موفق شده از مرز ۶۰,۰۰۰ دلار عبور کند که یک نقطه  مهم در بازار محسوب می‌شود. با رسیدن به این سطح، دوباره امیدها برای رسیدن قیمت بیت کوین به ۱۰۰ هزار دلار تا پایان سال زنده شده است.

 بازگشت قیمت بیت کوین به ۶۰ هزار دلار!

طبق شاخص (SMA)، نمودار قیمت بیت کوین یک روند صعودی را نشان می‌دهد. این وضعیت، حاکی از افزایش فشار خرید در بازار و حرکت صعودی قیمت است.
همچنین، شاخص (RSI) نیز در نمودار روزانه، روندی صعودی و رو به بالای نقطه میانی خود دارد. علاوه بر این، حمایت از قیمت توسط خط روند نشان می‌دهد که احتمالا قیمت بیت کوین در روزهای آینده به سمت بالا حرکت خواهد کرد.

آخرین اخبار ETF‌های بیت کوین:

در ۲۴ ساعت گذشته، ۷ صندوق ETF از مجموع ۱۱ صندوق بیت کوین، جریان ورودی مثبت داشته‌اند. Fidelity  با ۱۰۲.۱ میلیون دلار بیشترین جریان ورودی را ثبت کرده و پس از آن Ark با ۹۹.۳ میلیون دلار قرار دارد. Bitwise  نیز ۴۳.۱ میلیون دلار به دارایی‌های خود اضافه کرده است، در حالی که Grayscale ۶.۷ میلیون دلار و سایر شرکت‌ها مانند Franklin، VanEck و Valkyrie نیز به ترتیب ۵.۲ میلیون دلار، ۵.۱ میلیون دلار و ۱.۷ میلیون دلار جریان ورودی ثبت کرده‌اند.
قابل توجه این است که هیچ کدام از صندوق‌های ETF در این مدت خروج سرمایه نداشته‌اند و جمع کل جریان ورودی به ۲۶۳.۲ میلیون دلار رسیده است که این نشان‌دهنده افزایش حرکت صعودی برای بیت کوین است.

قیمت بیت کوین تا کجا بالا می‌رود؟

اگر بازار بتواند قیمت بیت کوین را بالای سطح حمایتی ۶۰,۰۰۰ دلار نگه دارد، خریداران آماده خواهند شد تا سطح مقاومتی ۶۲ هزار دلار را تست کنند. حفظ قیمت در این سطح می‌تواند زمینه‌ساز حرکت بیت کوین به سمت سطح مقاومتی بعدی یعنی ۶۶ هزار دلار تا پایان ماه باشد.

در مقابل، اگر روند تغییر کند، ممکن است قیمت به سطح حمایتی ۵۸ هزار دلار برگردد. در صورت شدت گرفتن احساسات نزولی، بیت کوین می‌تواند به سطح حمایتی ۵۵,۰۰۰ دلار سقوط کند.

⚠️هشدار: تحلیل‌های ارائه شده توسط دیفایر پیشنهاد سرمایه‌گذاری نیست؛ لذا برای انجام خرید و فروش، حتما شخصا بازار را مورد تحلیل قرار دهید چرا که مسئولیت سود یا ضرر خرید و فروش رمزارزها با خود شماست.

منبع:coinpedia.com

عاطفه رشیدی

پست های مرتبط

آیا بازار صعودی می‌شود یا سقوط خواهد کرد؟

در روزهای اخیر بازار رمزارزها با تحرکات صعودی چشمگیری همراه بوده است…

۲۶ شهریور ۱۴۰۳

تحلیل قیمت 10 رمزارز برتر بازار: بررسی روندهای کنونی و پیش‌بینی‌ها

در این تحلیل، به بررسی وضعیت قیمت‌های بازارهای مالی مختلف از جمله…

دیدگاهتان را بنویسید