صفحه اصلی > اخبار و اخبار خارجی : درآمد تتر؛ احتمال راه‌اندازی برنامه اشتراک سود

درآمد تتر؛ احتمال راه‌اندازی برنامه اشتراک سود

تتر (USDT)، به عنوان پرکاربردترین استیبل‌کوین، روزانه بیش از ۱۳ میلیون دلار درآمد ایجاد می‌کند که بخش عمده آن از نرخ بهره اوراق قرضه خزانه‌داری آمریکا است. تتر با در اختیار داشتن ۹۷.۶ میلیارد دلار اوراق قرضه، به سومین خریدار بزرگ اوراق سه‌ماهه آمریکا تبدیل شده است. این شرکت در نیمه اول سال ۲۰۲۴، بیش از ۵.۲ میلیارد دلار سود کسب کرده و ممکن است برنامه اشتراک سودی را برای کاربران راه‌اندازی کند.

قرارداد هوشمند تتر روزانه بیش از ۳۲ هزار دلار کارمزد برای نودهای اتریوم تولید می‌کند. همچنین، عرضه USDT به ۱۱۸ میلیارد دلار رسیده و بر شبکه‌های اتریوم و ترون توزیع شده است.

⚠️هشدار: تحلیل‌های ارائه شده توسط دیفایر پیشنهاد سرمایه‌گذاری نیست؛ لذا برای انجام خرید و فروش، حتما شخصا بازار را مورد تحلیل قرار دهید چرا که مسئولیت سود یا ضرر خرید و فروش رمزارزها با خود شماست.

محمدمهدی کشاورز

از اواخر سال ۲۰۱۹ با بازارهای مالی آشنا شدم و خیلی زود متوجه شدم که به دنیای بلاک‌چین علاقه‌مندم. پس‌زمینه تحصیلی و تجربیاتم در حوزه کامپیوتر باعث شد به سمت توسعه قراردادهای هوشمند کشیده شوم. اما در این مسیر، نوشتن درباره این حوزه نیز یکی از علاقه‌های بزرگم شد. حل مسئله، غیرمتمرکزسازی، خلق کردن، برنامه نویسی، نوشتن و قهوه، همه و همه جدانشدنی‌های زندگی‌ام هستند.
پست های مرتبط

حمایت a16z از استارتاپ‌های نوآورانه: PIN AI و Blocksense در خط مقدم تحولات کریپتو

آندریسن هوروویتز (a16z) با حمایت از استارتاپ‌های نوآورانه کریپتو به پیشگامی در…

۲۶ شهریور ۱۴۰۳

تنها 10 روز تا لانچ توکن همستر کامبت باقی مانده!

نوبیتکس به طور رسمی اعلام کرده است که این رمزارز محبوب تلگرامی…

۲۶ شهریور ۱۴۰۳

راهکار دایرکت‌دبیت پیمان در آبان‌ تتر پیاده‌سازی شد 

سرویس پرداخت مستقیم (دایرکت دبیت) پیمان در صرافی رمزارز آبان‌ تتر فعال…

۲۶ شهریور ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید