صفحه اصلی > اخبار و اخبار خارجی : مشتریان FTX در انتظار بازپرداخت: چه انتظاری می‌توان داشت؟

مشتریان FTX در انتظار بازپرداخت: چه انتظاری می‌توان داشت؟

سام بنکمن-فرید، بنیان‌گذار FTX، پس از محکومیت خود، در حال گذراندن حکم ۲۵ سال زندان در مرکز اصلاحی بروکلین است. در همین حال، چهره‌های کلیدی مانند کارولین الیسون، نیشاد سینگ، و گری وانگ به اتهامات فدرال اعتراف کرده‌اند. مدیرعامل سابق، رایان سلامه، نیز ممکن است با حکم زندان روبه‌رو شود، که قرار است در جلسه آتی دادگاه درباره پرونده‌اش تصمیم‌گیری شود.

حدود ۱۶ میلیارد دلار بازیابی شده و تعهدی برای بازپرداخت کامل مشتریان با سود وجود دارد. با این حال، بازپرداخت‌ها بر اساس قیمت ۱۶,۸۷۱ دلار برای بیت‌کوین محاسبه می‌شوند، که به‌طور قابل‌توجهی کمتر از ارزش کنونی بازار است.

این موضوع باعث نارضایتی طلبکاران شده است که معتقدند این طرح انتظارات آنها را برآورده نمی‌کند. جان جِی ری، رئیس تیم تسویه، توضیح داد که این اختلاف به دلیل آن است که FTX تنها بخشی از دارایی‌هایی که مشتریان فکر می‌کردند دارند، را در اختیار دارد.

جلسه کلیدی دادگاه در تاریخ ۷ اکتبر برگزار می‌شود تا تصمیم بگیرد آیا طرح سازمان‌دهی مجدد فصل ۱۱ FTX تصویب شود یا خیر. در صورت تایید، این طرح می‌تواند به بازپرداخت بیش از ۹۸ درصد از مشتریان و طلبکاران بدون تضمین کمک کند که بر اساس ارزش دلاری دارایی‌های کریپتو در تاریخ ۱۱ نوامبر ۲۰۲۲ محاسبه می‌شود.

در صورت تایید دادگاه، بازپرداخت‌ها ممکن است تا پایان سال جاری آغاز شود. جلسات دیگری در تاریخ‌های ۲۲ اکتبر، ۲۰ نوامبر و ۱۲ دسامبر برگزار می‌شود که به ادغام دعاوی مختلف برای پردازش یکنواخت می‌پردازند. دوره ارسال دعاوی در ۲۹ سپتامبر ۲۰۲۳ به پایان رسید و بیشتر دعاوی کمتر از ۵۰,۰۰۰ دلار انتظار می‌رود حدود ۱۱۸ درصد از ارزش دلاری خود را بر اساس قیمت‌های نوامبر ۲۰۲۲ دریافت کنند.

محمدمهدی کشاورز

از اواخر سال ۲۰۱۹ با بازارهای مالی آشنا شدم و خیلی زود متوجه شدم که به دنیای بلاک‌چین علاقه‌مندم. پس‌زمینه تحصیلی و تجربیاتم در حوزه کامپیوتر باعث شد به سمت توسعه قراردادهای هوشمند کشیده شوم. اما در این مسیر، نوشتن درباره این حوزه نیز یکی از علاقه‌های بزرگم شد. حل مسئله، غیرمتمرکزسازی، خلق کردن، برنامه نویسی، نوشتن و قهوه، همه و همه جدانشدنی‌های زندگی‌ام هستند.
پست های مرتبط

انتقال ۴۱ میلیون دلار اتریوم به بایننس: موضوع چیست؟

براساس گزارش Whale Alert، امروز انتقال بزرگی از ۱۷،۸۲۲ اتریوم انجام شده…

۲۶ شهریور ۱۴۰۳

کاردانو فراتر از سولانا؟ پروتکل Leios راهی برای افزایش سرعت و تمرکززدایی در کاردانو

در یک نظرسنجی اخیر در جامعه کاردانو، از شرکت‌کنندگان خواسته شد نظر…

۲۶ شهریور ۱۴۰۳

حمایت a16z از استارتاپ‌های نوآورانه: PIN AI و Blocksense در خط مقدم تحولات کریپتو

آندریسن هوروویتز (a16z) با حمایت از استارتاپ‌های نوآورانه کریپتو به پیشگامی در…

۲۶ شهریور ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید