صفحه اصلی > اخبار و اخبار خارجی : منچستر یونایتد بازی فوتبال فانتزی مبتنی بر بلاک‌چین تزوس را عرضه کرد

منچستر یونایتد بازی فوتبال فانتزی مبتنی بر بلاک‌چین تزوس را عرضه کرد

باشگاه منچستر یونایتد با همکاری پلتفرم بلاک‌چینی تِزوس، بازی جدیدی به نام «فانتزی یونایتد» را برای فصل ۲۴-۲۰۲۵ عرضه کرده است.

منچستر یونایتد و بلاک‌چین تِزوس تاکنون همکاری موفقی داشته‌اند. این همکاری در سال ۲۰۲۲ با عرضه مجموعه NFT «شیاطین سرخ» آغاز شد که شامل ۷،۷۷۷ شخصیت منحصربه‌فرد الهام‌گرفته از تاریخ باشگاه بود. استقبال بی‌نظیر از این کلکسیون منجر به فروش سریع آن در عرض چند روز شد.

سونیل سینگوی، از مسئولان تِزوس، معتقد است که این پروژه به هواداران امکان می‌دهد تا ارتباط نزدیک‌تری با باشگاه محبوب خود برقرار کنند. او می‌گوید: «با به‌روزرسانی مداوم کلکسیون‌ها، طرفداران می‌توانند از بازیکنان مورد علاقه خود حمایت کرده و روند پیشرفت فصل را دنبال کنند.»

همزمان با این بازی، باشگاه از کارت‌های معاملاتی بازیکنان رونمایی کرد که شامل تمامی بازیکنان تیم اصلی مردان در نسخه‌های مختلف کلاسیک، کمیاب و فوق‌کمیاب می‌شود. این کارت‌های کلکسیونی با آمار زنده بازیکنان در طول فصل به‌روزرسانی می‌شوند. هواداران می‌توانند با استفاده از این کارت‌ها، یک تیم پنج نفره در بازی فانتزی یونایتد تشکیل دهند.

در این بازی، هواداران می‌توانند با دوستان رقابت کنند، در لیگ‌های کوچک با بازیکنان یونایتد شرکت کنند و بر اساس عملکرد واقعی بازیکنان امتیاز کسب کنند.

رونان جوویس، مدیر نوآوری دیجیتال منچستر یونایتد، می‌گوید: «کارت‌های معاملاتی بازیکن به هواداران یونایتد اجازه می‌دهند تا کل تیم اصلی مردان را جمع‌آوری کنند، شاهد تکامل این کلکسیون‌ها در طول فصل و با گل‌های زده شده باشند و بتوانند از این کارت‌ها در یک بازی فوتبال فانتزی هیجان‌انگیز استفاده کنند.»

این پروژه بر روی بلاک‌چین تِزوس ساخته شده و بخشی از همکاری موفق مداوم بین منچستر یونایتد و اکوسیستم تِزوس است. باشگاه با هدف ایجاد یک جامعه هواداری فعال از طریق ویژگی‌های تعاملی، به موفقیت مشابهی که با «شیاطین سرخ»، مجموعه دیجیتال اصلی خود که با همکاری تِزوس توسعه یافته بود، دست یافته است.

سونیل سینگوی، رئیس بخش فرهنگ در ترای‌لیتک، مرکز تحقیق و توسعه تِزوس، می‌گوید: «کارت‌های معاملاتی بازیکن و فانتزی یونایتد، استفاده نوآورانه‌ای از فناوری بلاک‌چین برای ایجاد ارتباط عمیق‌تر هواداران یونایتد با باشگاه محبوب خود است. با استفاده از کلکسیون‌های به‌روزرسانی پویا، هواداران می‌توانند از قهرمانان خود حمایت کنند و روند توسعه فصل را تماشا کنند.»

کارت‌های معاملاتی بازیکن در بسته‌های هفت‌تایی به قیمت ۳ پوند در دسترس هستند. هوادارانی که صاحب مجموعه «شیاطین سرخ» هستند، دسترسی زودهنگام به این کارت‌ها پیدا کرده‌اند.

⚠️هشدار: تحلیل‌های ارائه شده توسط دیفایر پیشنهاد سرمایه‌گذاری نیست؛ لذا برای انجام خرید و فروش، حتما شخصا بازار را مورد تحلیل قرار دهید چرا که مسئولیت سود یا ضرر خرید و فروش رمزارزها با خود شماست.

محمدمهدی کشاورز

از اواخر سال ۲۰۱۹ با بازارهای مالی آشنا شدم و خیلی زود متوجه شدم که به دنیای بلاک‌چین علاقه‌مندم. پس‌زمینه تحصیلی و تجربیاتم در حوزه کامپیوتر باعث شد به توسعه قراردادهای هوشمند کشیده شوم. اما در این مسیر، نوشتن درباره این حوزه نیز یکی از علاقه‌های بزرگم شد. غیرمتمرکزسازی، خلق کردن، برنامه نویسی، نوشتن و قهوه، همه و همه جدانشدنی‌های زندگی‌ام هستند.
پست های مرتبط

خروج مجدد سرمایه از ETFهای بیت‌کوین و اتریوم

در روز چهارشنبه، صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت‌کوین (ETF) با خروج…

۲۲ شهریور ۱۴۰۳

پروتکل وگا پس از رأی‌گیری اعضای جامعه بلاک‌چین لایه 1 خود را تعطیل می‌کند

اعضای جامعه پروتکل وگا، یک بلاک‌چین لایه 1 متمرکز بر معاملات مشتقات،…

۲۲ شهریور ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید