صفحه اصلی > اخبار و اخبار خارجی : استیکینگ اتریوم با کیف پول متامسک امکان‌پذیر شد

استیکینگ اتریوم با کیف پول متامسک امکان‌پذیر شد

متامسک، کیف پول محبوب دنیای وب ۳، امکان استیکینگ اتریوم به صورت اشتراکی را برای کاربرانش فراهم کرده است. این قابلیت به دارندگان اتریوم با هر میزان سرمایه، این امکان را می‌دهد تا در امنیت شبکه اتریوم مشارکت کرده و پاداش دریافت کنند.

پیش از این، حداقل میزان اتریوم مورد نیاز برای استیکینگ مستقل، ۳۲ واحد (به ارزش تقریبی ۱۱۵ هزار دلار) بود که مانعی برای ورود بسیاری از کاربران به این حوزه محسوب می‌شد. با راه‌اندازی استیکینگ اشتراکی توسط متامسک، دیگر نیازی به این حداقل سرمایه نیست و کاربران با هر مقدار اتریوم می‌توانند در آن شرکت کنند.

این قابلیت جدید فعلا به صورت آزمایشی و برای بخشی از کاربران واجد شرایط در دسترس است و به تدریج در روزهای آینده برای سایرین نیز فعال خواهد شد. برای راه‌اندازی این سرویس، متامسک از زیرساخت ماژولار باز پروتکل استیک‌وایز (StakeWise) استفاده کرده است.

متخصصان بر این باورند که استیکینگ اشتراکی متامسک، می‌تواند دسترسی به استیکینگ اتریوم را برای تعداد بیشتری از کاربران تسهیل کند. پیش از این، سرویس‌های مشابهی مانند لیدو (Lido) و راکت پول (Rocket Pool) این امکان را برای کاربران با سرمایه کمتر از ۳۲ اتریوم فراهم کرده بودند.

محدودیت برای کاربران آمریکایی و انگلیسی

مهم است بدانید که در حال حاضر، به دلیل ابهامات قانونی، امکان استفاده از استیکینگ اشتراکی برای کاربران ساکن آمریکا و انگلیس وجود ندارد. با این حال، شرکت Consensys، توسعه‌دهنده متامسک، اعلام کرده است که قصد دارد در آینده این قابلیت را برای این بازارها نیز در دسترس قرار دهد.

⚠️هشدار: تحلیل‌های ارائه شده توسط دیفایر پیشنهاد سرمایه‌گذاری نیست؛ لذا برای انجام خرید و فروش، حتما شخصا بازار را مورد تحلیل قرار دهید چرا که مسئولیت سود یا ضرر خرید و فروش رمزارزها با خود شماست.

محمدمهدی کشاورز

پست های مرتبط

خروج مجدد سرمایه از ETFهای بیت‌کوین و اتریوم

در روز چهارشنبه، صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت‌کوین (ETF) با خروج…

۲۲ شهریور ۱۴۰۳

پروتکل وگا پس از رأی‌گیری اعضای جامعه بلاک‌چین لایه 1 خود را تعطیل می‌کند

اعضای جامعه پروتکل وگا، یک بلاک‌چین لایه 1 متمرکز بر معاملات مشتقات،…

۲۲ شهریور ۱۴۰۳

استانداردهای فنی استیبل‌کوین اتحادیه اروپا تا پایان ۲۰۲۴ منتشر می‌شود

کمیسیون اتحادیه اروپا تا پایان ۲۰۲۴ استانداردهای فنی استیبل‌کوین را منتشر خواهد…

۲۱ شهریور ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید